Adrien Agreste
Düğün için gerekli çoğu şeyi aldıktan sonra Marinette'i evine bıraktım ve yoluma devam ettim.
Şirkette işlerim vardı ve onları halletmek için ilk önce oraya uğradım.
İşlerim bitince eve gidip ılık bir duş aldım ve dinlenmeye koyuldum.
Marinette Dupain-Cheng
Gelinlik ve damatlık hariç her şey hazır olmuştu.
Bazen düşünüyorum... Acaba Adrien'ı gerçekten seviyor muyum? Yoksa sevdiğimi sandığımdan mı bütün yaşananlar?
Biriyle evlenmek çok zor bir eylem... Bunu başarabilir miyim bilmiyorum...
Ama bay Gabriel'e olan can borcum beni buna zorlamakta...
Kafam çok karışık. Bugün bana noluyor böyle?
Her neyse bugünkü hava sıcaklığı beni mahvetti. En iyisi bir duş alayım.
...
Duş aldıktan sonra mutfağa indim ve ne yiyebilirim diye düşünmeye başladım. Karnım acıkmıştı ve hiç açlığa gelemediğim için bir an önce yemem çok daha iyi olur.
Masanın üzerinde duran makarna paketini fark ettim. Dün almıştım onu. Masanın üzerinde unutmuş olmalıyım.
Hemen tencereye su koydum ve yemeğimi hazırlamaya başladım.
...
Yemeğim hazır olunca tabağı tepsiye yerleştirdim ve odama geri döndüm.
En sevdiğim diziyi açıp izlemeye başladım. Bir yandan yemek yiyor, bir yandan da ağzımın dolu olmasına rağmen filmi yorumlamaya çalışıyordum.
Birden aklıma 2 gün sonra düğünüm olduğu geldi. Benimse şu hâlime bak! Beni gören 5 yaşında kız çocuğu sanar. Hemen kalkıp bakım yapmalıyım. Düğün günü güzel görünmem gerek, sonuçta gelin olacağım değil mi?
Hemen kalkıp banyodaki çekmeceme koyduğum bakım paketlerini aldım.
İlk önce bir maske paketini açtım ve yüzüme yapıştırdım.
Ardından yatağıma oturup telefonumu elime aldım. Eve geleli 3 saat kadar olmuştu ama Adrien hiç mesaj atmamıştı.
Neyse, ben mesaj atarım.
Ya da atamam. O atsın.
Telefonu elimden bıraktım ve izlediğim diziyi izlemeye devam ettim.
Yarım saat sonra gidip maskemi çıkardım ve yüzümü güzelce yıkadım.
Ardından saçlarıma krem uyguladım ve onu beklemeye başladım.
Saçlarımı yıkadıktan sonra biraz uyumak için tekrar yatağıma yattım ve uyumaya başladım.
Adrien Agreste
Telefonum çalınca mecburen uykumdan uyanmak zorunda kaldım.
Marinette diye düşündüğüm arayanın çağrısını arayana bakmadan cevaplayıverdim.
"Alo, efendim Mari?"
"Ben Mari değilim."
Hemen ayıldım ve çağrıya baktım. Bilinmeyen bir numaraydı.
"A üzgünüm. Kimsiniz?"
"Nathaniel."
Bir anda kan beynime sıçradı.
"Ne istiyorsun?"
"Marinette'i"
"Bak, Marinette senin de değil benim de değil. Marinette kendi seçimini yaparak benimle birlikte sadece."
"Kendi seçimi mi diyorsun? Her şeyi biliyorum Agreste. Babanın onu bu evliliğe zorladığından haberim var."
"Marinette'i tanıyorsun, birinin baskısı altında hiçbir şey yapmaz. Eğer kendi arzusu olmasaydı bunu asla kabul etmezdi."
"Belki bu teklifi kabul etmesi için ailesini öne sürdünüz?"
"Bak, Marinette kendi söyledi, duymuştun. O baskı altında değil, kendi seçimi ile karar verdi."
"Kendi seçimi mi yoksa baskı altında kabul ettiği bir istek mi göreceğiz Agreste."
"Görece..."
Telefonu kapatıverdi.
Bu insanlara ne oluyor? Birini sevdiklerinde kendi eşyaları sanıyorlar. Çok bencil ve insafsızca.
Her neyse bu durumdan Marinette'in haberi olmamalı. Düğünden önce bir aksilik çıkmasını istemiyorum.
.
.
Merhaba! Uzun bir aradan sonra kısa bir bölümle yeniden karşınızdayım!
.
.
Kitabımın nasıl ilerleyeceğini ve nasıl.bitmesi gerektiğini kararlaştırdım! Yani bundan sonra ara vermek ya da arayı uzatmak yok. Elimden geldiğince bölüm yazıp yayımlayacağım.
.
.
Oylayıp yorum bırakmayı ve arkadaşlarınızı etiketlemeyi unutmayın.
.
.
Sizleri seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS (ADRİNETTE) [TAMAMLANDI]
General FictionO dansın son dansımız olduğunu bilemedim... Affet beni...