Tanitim:Dipsiz karanlikta savrularak rüzgâra meydan okuyan bir maça. Pyunun tamelini kurarak tüm geçmişi gizemli ağlarindan kopardi ve kirli sayfalardan dökülen geçmişin her bir harfi; Miraç Uluhan'in pençelerine düşerek saplandi. Ve geçmiş koyu kâna bulandi. Ürkek ve bir o kadar narin genç bir kiz,karanliğin derinlerine düşerken,siyahin en koyu tonlarinda doğan aslanin avi oldu ve dünya üzerinde doğaya ihanet etti. Ceylan misali aslana yem olurken, yaşamin kirli tozlarinda nasiplenerek acinin dokunulmazliğini mühürlendi. Ve Ceylan ruhunu Cellat'a teslim ederek Esaret'in harflerini kazidi. Zeliha Gürmen'in bedenine çarpan her bir ok. Miraç Ulihan'in ellerinden doğdu. Esir olan bir Âşk ve içinde haykiran bir serzeniş,kopardiği feryadiyla büyüyerek Âşki-Esaret'i başlatirken olacaklardan habersiz iki genç acilariyla dolandi birbirlerine.Kiminin geçmişi,kiminin gelecegiyle sinsndi. Birbirlerinin bedenini çuruturlerken,tek bir kelimeyle canlandi ölmüş tüm ruhlar "Benimsin!" derken,"Seninim..."demenin yollarina diken dizdi ve o dikenlerin üzerinden çiplak ayaklariyla kanaya kanaya geçip gitti.
Yazar:@kismasallari
Hikaye durumu:Devam ediyor
Hikayeye verdigim puan:10/10
Yorum:Herkese,Merhaba! Heralde hiçbir hikayenin tanitimini yazarken bu kadar heycanlanmamiştim. "Âşk-i Esaret" benim en sevdigim wattpad hikayesi. Ve bu yuzden 10/10 verdim. Eğer bu kutapi okumadiysaniz mutlaka okuyun. Yazarin kalemi,hikayenin konusu, karakterler,anlatim o kadar muthiş ki ve olaylar o kadar guzel ilerliyorki hayran kaliyorum. Ve yeni bolumu sabirsizlikla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Önerileri
RastgeleBu kitapta size kendimin zevkle okudugum kitaplari taniticam umuyorum ki beğenirsiniz. ( Eğer turkçe yanlişlarim varsa lutfen kusura bakmayin rusyada doğup buyudum turkçeyi kendi kendime oğrendim. O yuzden pek bi bilgim yok.)