Yazar Temalı

796 41 6
                                    

Selamlaaaaaaar. Yeni bir kitaba başlamak istedim. Yine bir #adrinette hikayesi olacak ama bu kitabın diğerinden daha güzel olup olmayacağını bilemiyorum😂

Karakterlerde mucizedeki olan herkesi içeriğe katmaya gayret edeceğim.

Kısaca hikaye başlamadan okumanız gereken şey şu:

Marinette Çin'in Şanghay şehrinde yaşayan bir kızımız. Dans konusunda kendini geliştirmiş, on yaşından beri dans ediyor . Bir gün bu dansa verdiği emeği tüm dünyaya gösterecekken kendi dünyasıyla tanışacağından ve bu dünyanın kendi hayatını kurtardığı adamın oğlu olduğundan da habersiz. Özgüvenli, cesaretli, hayata oldukça normal bakan, belki aşık olmaktan ilk başta korkan ve oldukça yetenekli bir kız. Acaba hayatı nasıl değişimlere uğrayacak?

Adrien Fransa'nın başkenti olan Paris'te yaşayan ve oldukça sert, hemen hiç gülümsemeyen bir oğlumuz. Paris'ten Çin'e gelirken hiç istemeyerek, babasının zoruyla geldiği her hâlinden belli olacak şekilde gelse de Marinette'i görünce düşünceleri değişti mi? Belki de hayatında sevdiği ikinci kadın olacaktı. Kim bilir? Babasının onu sağa sola savurmasından, kendi istediklerini baskıyla yaptırmasından oldukça şikayetçi.
Annesinin evi terk etmesine ve onu gittiğinden beri hiç görmemesine karşı içindeki hüznün tarifi yok. İçinde tamamen duygusal olsa da dışına asla yansıtmaz. Acaba bu -tabiri caizse- beton adam Marinette sayesinde gülmeyi öğrenebilecek mi?

Sadece başrol karakterlere yer verdim. Umarım beğenirsiniz. İsteyen çok olursa ilk bölümü bugün yayımlarım. İstiyorsanız bu yazıya belirtmeniz yeterli canlarım.😘

Oylarsanız da seviniyorum ona göre😉😂

SON DANS (ADRİNETTE) [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin