Skyler Grey - Words ile dinleyebilirsiniz.
Mutsuzluğun formülünü çözmüş gibi tavırlar almaya devam ediyoruz. Sanki tek sorunları olan bizmişiz gibi davranıyoruz. Psikolojim bozuk diye geziyoruz. Senin sorunun ne peki? Aile içi şiddet mi görüyosun? Dışarı da keşke ailem olsa diye yalvaran, hergün ağlarak, ölmek için, kurtulmak için dua eden kimsesizleri düşündün mü?
Sevgilin mi terketti? Yalnız mısın? Herşeyden önce başını sokacak bir evin var kızım. Düzenli olmasa da hayatın var. Senin sorunun yok. Psikolojin bozuk da değil. Senin tek sebebin ilgisizlik. Aile içinde göremediğin ilgiyi dışarıda istiyorsun.
Dışarıda yatıp kalkan belki eline sadece yarım bir ekmek parçasıyla bütün gününü geçiren çocukları hiç düşündün mü? Ya da yediğin herhangi bir lokma da aklına geldi mi hiç? Acıma duygunun var mı senin?
Evet kızım. Senin psikolojin oldukça bozuk. Ailen ilgilenmiyor seninle. Evet bozuk çünkü sevgilinden ayrıldın. Belki de derslerin kötü. Olsun ama senin psikolojin bozukdu dimi? Kendinizi kandırmayı kesin artık. İnsan beyni hertürlü zorluğu kabul eder, ailesizlik ve yalnızlık dışında.
Anne, baba diye sesleneceğin birisi varsa hayatından psikoloji kavramını at gitsin. İlgi göremiyorsan otur düşün. Ailene de suç bulma.
Bir sorun olduğunda ilk kendi de ara ve kurtul. Sonra dış dünyaya geç ve eleştir.
Üzgünüm kızım sen mutsuz falan değilsin. Oyuncağı elinden alınmış bir kız çocuğusun. "Çok arkadaş" kavramını tüm bedenine yaymış, otutturmuşsun. Herşeyden bir parça ben gibi.
Kendini dinle. Düşüncelerini kağıda dök ve birkaç gün sonra oku. Ne kadar saçmaladığını gör. Kendinden utan hatta yazdıkların için. Günlük tut.
Gez dolaş eğlen. Ailenle vakit geçirmeye çalış. Kimseden korkma. Sessiz kalma. Kendin ol. Karakterini bul. Bu psikatri gerektirmez. Kendi psikiyatri doktorun ol.
Kendini daima sev. Yoksa "ben normal değilim" cümlesini küçük bir çocuk gibi taşımaya devam ediyoruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENIM KALEMIM
Non-FictionKarmaşık, kendimce. Hayatımda olan şeylerden küçük parçalar biraz da. Kelimelerimin karışıklığını anlayacaksan gel. A harfinden anlam çıkaramadığın gibi beni de anlamayacaksın.