Sam Martin - Dangerous veya yavaş bir şarkıyla dinleyin.
Hayal etsene hadi. Öyle yeşil bir bahçe de falan değil ama. Simsiyah gökyüzünde ki parlayan yıldızlara bakarken hayal et. Hadi çekinme kapat gözünü 1-2 saniye düşün işte.
Hafifden rüzgarın saçlarını dalgalandırdığını hisset. Hadi ama hayal et. Arkadan gelen slow bir parça düşün bu istediğin bir parça olabilir.
Yıldızlara bakıyorsun değil mi hala? Şimdi geriye doğru yat toprağa yat. Korkma çamur olmaz üzerin yat sen. Yıldızlara bakmaya devam et. Saymaya çalış. Sayamadın değil mi? Olsun. Birkaç tane gördün sonuçta.
Üşüdüğünü hisset şimdi. Soğuk havanın saçlarının arasından çıplak bacaklarına ulaştığını hisset. Titre birden.
Sol gözünden akan yaşın yanağını ısıttığını hisset şimdi de. Ama gülmeye çalış bir yandan da. Boğazına kadar gelen düğümü yutkun. Ağlamak yok.
Gözlerini kırpıştır ve göz kaleminin akmasını umursama. Şimdi derin bir nefes al ve ayağa kalk.
Bağır hadi.
Hadi dedim kimse duymaz seni.
Nefesin çıkana kadar boğazın acıyana kadar.
Sınırlarını zorla!
Neden buradasın? Hatırla hadi.
"Neden ben!" Diye bağır şimdide. Koyuver gözyaşlarını aksın.
"Haksızlık!" Diye bağır şimdide. Hıçkırmaya başla.
"Neden yalnızım. Neden onca kalabalığın içinde yapayalnızım!" Dök içini ağlamaya devam et. İhtiyacın var biliyorum.
Neden burda olduğunu tekrar hatırla. Arkadaşlarının arasında ki görünmezliğini, babanın sana dediklerini düşün.
Burda başla burda bitir hadi. Bağır çağır hadi durma.
"Neden!" Tekrar bağırdın değil mi. Suan nefesin de düzensiz zaten. Ağla işte kurtul bu nefretten.
Insanlardan nefret et. Ailenden, arkadaşlarından, kendinden, yalnızlığından hadi ama nefret et.
Nefret seni çok güçlü yapacak hadi. Bu kadar basit değil mi?
Sahi nefret edebildin mi seni sevmeyen ailenden? Seni görmeselerde yanında olan arkadaşlarından? Ciddi misin sen? Yoksa nefret mi ettin?
Yazık.
Başa dönelim.
Üşüdüğünü hisset şimdi. Soğuk havanın saçlarının arasından çıplak bacaklarına ulaştığını hisset. Titre birden.
Ayağa kalk ve tam karşında ki karanlığa bak.
Beline sarılan bir çift el düşün. Kendi kendine gülümse. Geldi değil mi? Bırakmayacağını biliyodun.
Yavaşça ona dön ve bakır rengi gözlerine bak. Güldüğünde ezberlediğin dümdüz dişlerine bak.
Ne kadar güzel güldüğünü gördün mü? Ben gördüm. Tek elini yanağına koyup gözlerinin içine bak. Susun sadece gözleriniz anlatsın sizi.
"Tehlikesin" de gözlerine bakmaya devam ederken. Ardından dudaklarına kaydır bakışlarını.
"Ve ben onun kaynağıyım"
Dudaklarınızı buluşturduğunuzu hisset. Gözlerini kapat ve ellerini boynuna yerleştir. Cesur ama utangaç. Nefeslerinizin birbirine karıştığını farkettin mi? Tek elini beline koyup kendine çektiğini farkettin mi?
Herneyse, uyan artık. Sadece bir rüyadasın. Hem iyinin hem kötünün olduğu saçma bir hayaldi. Saçma dedim değil mi? Neyse, bu benim hayalimdi sen ise sadece karaktersin.
Şimdi ise ben hayalimi karalayıp çöpe atıyorum. Hadi kendine gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENIM KALEMIM
Non-FictionKarmaşık, kendimce. Hayatımda olan şeylerden küçük parçalar biraz da. Kelimelerimin karışıklığını anlayacaksan gel. A harfinden anlam çıkaramadığın gibi beni de anlamayacaksın.