Ty: Dobře,zítra je soud.Uvidíme jak to dopadne a pak se domluvíme.
Jaden: Ok*další den*
Ráno ses probudila celkem s blbou náladou.Byla jsi hodně nervózní.Jelikož je dneska soud.
T/m: Co když ho zavřou na doživotí a nám se ho nepodaří vytáhnou? Ne t/j na to nemysly! Všechno bude super
Payton: Děje se něco T/j? Jsi nějaká smutná
Ty: Ty se ještě ptáš? Dneska má Jack soud.Můžou ho zavřít na doživotí.A ty se ještě ptáš jestli se něco děje.
Payton: Proč ses se mnou tehdy nerozešla?Vykulenýma očima ses na něj podívala
Ty: Co?
Payton: Proč ses se mnou nerozešla tehdy když ses začínala bavit s Jackem.
Ty: O čem mluvíš Paytone?
Payton: Já vidím,že to pro tebe není jenom kamarád
Ty: Paytone neříkej blbosti
Payton: Blbosti T/j? To je realita.Když mi volala Loren tak ty ses z toho mohla pos*at,ale když ty jsi utíkala za Jackem bůh ví kam tak já jsem to musel respektovat,protože Jack se tvůj kamarád.Já jsme se kvůli tobě přestal bavit se všema holkama s kterýma jsme se bavil.Aby jsi zbytečně nežárlila.Ale co jsi dělala ty? Furt ses motala mezi různýma klukama.
Ty: Co prosím?
Payton: Posloucháš mě vůbec? Nebo v hlavě máš jen toho Jacka.
Ty: Jack je jenom kamarád!
Payton: Kamarád? Hm to vidím jaký je to kamarád.Nespali jste už spolu náhodou?
Ty: Paytone!
Payton: Co je! Když tady těch osm měsíců nebyl tak jsme se ani nehádali.Celkově všechny naše hádky byly jenom kvůli tomu,že jsi žárlila nebo kvůli Jackovi.
Ty: Jestli se chceš rozejít tak to řekni rovnou!Payton mlčel
Ty: Jestli ti vadí lidé na,kterých mi záleží tak asi nebudeme moc být nadále spolu...
Payton: ...
Ty: Rozcházíme se Paytone
Payton: T/j
Ty: Zítra si příjdu pro věciVzala sis mobil a v pyžamu jsi šla ven.Z oči ti tekly slzy.Šla jsi po silnici směrem k Nesse.
*u Payton*
Bouchla jsi dveřmi a odešla.Payton stal furt na tom místě.
Payton: Ku*va !
Ze zlosti strkl do židle,která odletěla po zemi na druhou stranu obýváku.Rukama se chytil za hlavu a sedl si na gauč.
Payton: Jsem debil
*u tebe*
Už ses pomalu blížila k domu kde bydlí Nessa.Najednou tě ze zadu okřikl nějaký ženský hlas.
?: Proboha T/j co se stalo?
Ty ses otočila
Ty: Paní Barrett?
(Mamka Nessy/Paní Barr.)
Paní Barr: Co se ti stalo maličká? Pojď dovnitř.Přiobejmula tě jednou rukou a šly jste s ní dovnitř
Paní Barr: Nesso pojď sem!
Nessa sešla že schodů a uviděla tebe v pyžamu a celou ubrečenou.
Nessa: Proboha T/j co se stalo?
Přišla k tobě a obejmula tě
Paní Barr: Nemáš hlad?
Ty: Ne nemám,děkuji
Nessa: Mami my půjdeme ke mně do pokoje
Paní Barr: Dobře a dej jí něco aby se převlékla
Nessa: JasněNessa tě chytila za ruku a šly jste nahoru do pokoje.Sedly jste si na postel a Nessa se tě zeptala.
Nessa: Co se stalo T/j ?
Ty: My... s Paytonem...
Nessa: Co s Paytonem?
Ty: My jsme se... rozešli
Nessa: Co!? Proč!? Tak jste normální nebo s váma je!?Ty jsi zase začala brečet
Nessa tě obejmula.
Nessa: A co se stalo? Jste se pohádali?
Ty jsi to celé Nesse řekla.
Nessa: Vy jste dvě telata.Kvůli takovéhle blbosti.Však jste byli ideální pár.
Ty sis vybavila všechny momenty s Paytonem.A zase ti začaly téct slzy.
Nessa: Neplakej už
Ty: Já za to můžu...
Nessa: Ne T/j
Ty: Jo... já jsme na něj vyjela... a Pay měl pravdu ve všem co řekl... on mě jenom miluje celým srdcem... a boji se,že o mě příjde... jako o Emmu... a já se chovám jako největší svině...
Nessa: Jakou Emmu?
Ty: To je jedno... proč jsem tak nemožná?