28

747 31 4
                                    

Celý den jsi proseděla v pokoji a přemýšlela jsi na různýma věcma.Přemýšlela jsi nad Paytonem.Nad budoucností.

💭Má to celé smysl? Začínat vztah od znova? Co když na mně zas vybuchne a vyhodí ven.💭

Nebyla sis jistá jestli to chceš zkusit od znova

💭Ale fakt jsme se spolu měli fajn.Plno zážitku.To teplo z jeho strany.💭

Vzala jsi mobil a napsala Paytonovi.

Ty - "Potřebuju si promluvit"
P - "Ohledně čeho?"
Ty - "Ohledně našeho vztahu"
P - "Dobře"
Ty - "Za 30min tam v parku u tebe"
P - "Ok"

Položila jsi mobil a šla ses nachystat.Narychlo ses namalovala.Oblékla ses pomalu se už chystala jít.Jelikož je to celkem daleko takže jsi musela jít trochu dřív.Po cestě jsi přemýšlela co mu řekneš.O čem si vlastně budete povídat.

Po nějaké době jsi už byla v parku.Sedla sis na lavičku.Měla jsi z toho nervy.Bála ses že se to nějak zvrhne.

💭Proboha T/j jenom si promluvíte.Nemusíš mít z ničeho strach💭

V dálce jsi už viděla Paytona.Srdce ti začalo bušit ještě víc.

💭V klidu T/j💭

Pay už byl u tebe.Ty sis stoupla a Payton tě obejmul.Chvíli jsi nevěděla co dělat ale pak jsi ho obejmula nazpátek.

Payton: Nepůjdeme se projít? Nebo si chceš sednou
Ty: Jo můžeme...
Pay: Jsi nějaká jako kdyby nervózní
Ty: No možná trochu

Payton ti položil ruku na rameno.

Pay: Nemusíš mít strach.Není z čeho
Ty: Jo máš pravdu

Lehce ses usmála a šli jste se projít.

Pay: Tak o čem sis chtěla promluvit?
Ty: O nás
Pay: No
Ty: Já nevím jestli to bude mít smysl ten vztah začínat jestli se k sobě budeme chovat tak jak pár posledních dnů našeho vztahu.
Pay: Těch pár dnů jsme oba byli na emocích.Ty jsi nekontrolovala co říkáš a já taky ne.
Ty: Mám strach,že se to bude opakovat.Tehdy jsi mi fakt hodně ublížil.Seřval jsi mě,řekl jak jsem špatná,že za všechny naše problémy můžu já.Furt po tobě něco chci a já při tom nic pro tebe nedělám.A pak jsi mě vyhodil ven.Ten den mi v hlavě bude hrát vždycky a nikdy nezapomenu ty slova co jsi mi řekl.Ten den kdy jsi mně po škole špehoval.Vyjel jsi na mě kvůli ničemu.Furt jsi jel po Neonovi při tom,že my jsme spolu nic neměli.A jak to dopadlo? Nemocnicí.Měla jsem pak výpadky paměti.Víš jak jsme se tě tehdy v té nemocnici lekla.Tak zrovna v tu chvíli jsem si na všechno vzpomněla.I na dobré věci a bohužel i na ty špatné.Z toho dne jak jsi mě vyhodil tak můj život začal pomalu směřovat někam hodně dolů.Celou tu dobu mě pronásledují nějak problémy.Já prostě chvílema nevím co mám dělat.

Z toho vyprávění ti ukázal slza.

Pay: T/j já se ti ještě jednou strašně moc omlouvám.Já už nevím co mám udělat pro to aby jsi mi to odpustila.A věř mi,že já jsem se neměl o nic moc líp.Vmotal jsme se do hodně špatných věci.Konkrétně do kriminálu D*oGy,pašováni zBraní,herní automaty,dluhy.Kvůli tomu jsem se pohádal se svou rodinou.Ani matka ani sestra mě nechcou vidět.Pak jsem okolo dvou týdnu ležel doma mezi láhvemi od alkoholu.A po tom začali aj zdravotní problémy.Prostě můj život byl na hovno.A teprve pár dnů zase žiju jako normální člověk.

Smutnýma očima se na něj podívala

Ty: To je mi líto
Pay: Ne dobrý
Ty: Je mi líto,že jsem nemohla být s tebou když ti bylo špatně

Payton očividně nečekal,že řekneš něco takového

Ty: Dneska jsem ležela v pokoji a přemýšlela jsem úplně nad vším.A vzpomněla jsem si na Emmu
Pay: Na Emmu?
Ty: Když náš vztah se začínal pomalu hroutit tak se mi zdál sen.Ve kterým mi ta Emma řekla,že tě nesmím nechávat samotného.A teď jsem se ujistila,že my oba to bez sebe nezvládneme.

Payton se usmál

Pay: T/j

A pořádně tě objal.

Pay: Takže se zase můžeme dát zpátky do hromady?

Ty ses usmála a kývla hlavou.Paytonovi se rozzářili oči a políbil tě.

Tohle je možná před poslední část.Udělám ještě asi max 2-3 části a už to ukončím.Začnu úplně nový příběh.Bude tam taky T/j a ostatní American TikTokeři. to mám více méně vymyšlené a myslím si,že se máte na co těšit koťátka❣️

American life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat