Dneska je pohřeb.Celou tu dobu jsi byla zavřená v pokoji.Payton byl furt s tebou.Díky taťkovi,Olivii,Charli,Paytonovi a ostatní tvým blízkým kamarádům ses ještě nějak držela.
Nessa s Jadenem k tobě jezdili každý den.Jediné čemu ses usmívala tak to když jsi je viděla spolu.Nessa a Jaden se dali dohromady.Byl jsi strašně ráda.Spolu jim to fakt moc slušelo.
Taky ti často psal Noen.Ptal se tě jestli jsi v pohodě a jestli nepotřebuješ pomoc.Byla jsi mu za to hodně vděčná.
Chase na tebe taky nezapomněl.Kvůli rodinným problémům k vám nemohl jezdit.Ale furt tě přes Charli pozdravoval a ptal se jak se máš.
*11:48*
Celou rodinou jedete na hřbitov.Ve 12:00 začíná pohřeb.Celou cestu jsi byla taková nervózní.Když jste dorazili už tam byl Joe.A pak začali docházet aj ostatní.*12:56*
Už je konec.Někteří už začali pomalu odcházet.Taťka: Tak co,jedeme domu?
Ty: Vy jeďte já tu ještě zůstanu
Pay: Zůstanu s tebouLehce ses na něj usmála
Taťka: Dobře
Dal ti pusu na čelo.
Ty: Pay nebo víš co.Jeď s nima a pak si pro mě přijed autem.
Pay: Jsi sis jistá?
Ty: Ano... chci být chvíli sama
Pay: DobřeVšichni odjeli a ty jsi zůstala na hřbitově sama.Jen tak ses procházela.Najednou jsi uviděla nějakou osobu.Hodně povědomou osobu,která seděla na lavičce před jedním náhrobkem.Šla jsi směrem tam.Pomalým krokem jsi tam došla a sedla sis na lavičku vedle té osoby.
Nick: Promiň
Ty jsi nic neřekla.
Nick: Promiň,že ses kvůli mně trápila,ale já už jsme nemohl.On byl hodně špatný člověk a zaslouží si to! A ona umřela kvůli němu.
A ukázal na náhrobek před váma.
Nick: Byla ještě hodně malá.Měla celej život před sebou.A on jí toho zbavil.
Přisunula ses blíž k němu a obejmula jsi ho.
Ty: A co teď bude s tebou?
Nick: Jak to myslíš?
Ty: Tě zavřou ne?Nick zakýval hlavou z prava do leva.Moc jsi nechápala.
Nick: Já jsme zaplatil.
Podívala ses na něj.
Ty: Jak zaplatil?
Nick: No zaplatil jsem jim aby mě nezavřeli.A ještě k tomu Jack byl zločinec,kterého policie dlouho hledala.Takže dá se říct že jsem jim pomohl.Ty: A to jde? Zaplatit aby tě nezavřeli?
Nick: Jak vidíš jdeJeště jednou jsi ho obejmula.
Ty: Já už půjdu.Nebuď smutný já se na tebe nezlobím.Měj se
Usmála ses na něj a odešla jsi.U vchodu jsi čekala na Paytona až přijede.
KONEC
Tak a je konec.Konec tady toho příběhu který jsme psala necelý rok.Strašně vám děkuji,že jste tento příběh četli a jsem strašně ráda,že vás to bavilo.Nedokážete si představit kolik emocí je v tomto příběhu.Jsme na tenhle příběh strašně hrdá a těším se až si ho třeba za dva roky přečtu.Ale nemusíte být smutný jelikož budu psát něco nového.A co? Koukněte se na můj účet a už tam máte první část nového příběhu.Mám vás ráda koťátka❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️