Dveře se otevřeli a do vnitř vešli nějaká skupinka lidí.Pozorně sis prohlédla jejich tváře.Všechny ti byly strašně povědomé a vyvolávaly v tobě takový teplý pocit.Až na jednu z nich.Když ses zakoukala do jeho očí tak ti naskočila husina.Bála ses ho.
Noen: T/j jsi v pohodě?
Koukl se tam kam ses koukala ty.A pak zpátky na tebe.
Noen: To je dobrý buď v klidu
...
Za tři dny jsi už byla doma.Na všechno sis už vzpomněla.Někdy ti něco vypadávalo,ale to nebylo až tak strašné.
Teď by se dalo říct,že je konečně všechno v pohodě.Charli se už cítí dobře.A v tancování pokračuje dál.Chase se taky najednou objevil.S Charli mají úžasný vztah.S Noenem ses hodně skamarádila.Nessa a Jaden spolu nejspíš něco maj,ale zatím to ještě oficiálně neoznámily.A Payton někam zase zmizel.Nějak tě to moc ani netrápilo.Jediný co tak to,že nevíš co je s Joe.Od té doby jak Jack utekl tak jsi ho neviděla.A když jsi mu volala a psala tak nikdo nic.Měla jsi o něj strach.
...
Ráno ses probudila od nějakého rachotu.Otevřela jsi oči a sedla sis na postel.Potichu jsi seděla a poslouchala jsi.Zdálo se ti že se to donášelo z kuchyně.Opatrně sis stoupla a šla jsi ke dveřím.Pomalu jsi je otevřela a šla ses kouknout.Snažila ses jít hodně potichu.Když jsi byla skoro u kuchyně tak ses přimáčkla ke zdi a přes roh ses koukla co se tam děje.Uviděla jsi tam dvě osoby které měli všechno oblečení černé a na obličeji masky.Schovala ses zpátky a začala jsi přemýšlet co budeš dělat.Vedle tebe byl stoleček na kterým stála domácí telefon.Opatrně jsi ho vzala do ruky a chtěla jsi zavolat policii,ale najednou tě někdo chytil za ruku.
?: Co ty tady děláš)
Ty: Já...Rychle jsi vzala vázu,která stála hned vedle a rozbila jsi mu to o hlavu.A rychle jsi běžela do svého pokoje a zamkla ses.Ke dveřím jsi ještě přisunula komodu.Byla jsi vylekaná.Nevěděla jsi co máš dělat.Najednou někdo začal hodně bušit do dveří.Ty ses opřela o komodu a držela jsi jí u dveří.Bohužel doma nikdo kromě tebe nebyl.Rodiče jsou v práci a Charli spala u Chase.Takže ti neměl kdo pomoc.Ale ti dva do dveří bušit furt víc a víc.Každou chvíli se dostanou k tobě do vnitř.Z oči to pomalu začaly téct slzy.
Ty: Prosím ne
Řekla jsi to vystrašeným hlasem.
Ty: Ne...
A najednou jsi dostala nápad.Jelikož tvůj pokoj je na prvním patře tak by jsi mohla vylézt oknem.Rychle ses zvedla a běžela jsi k oknu.Otevřela jsi ho a chtěla jsi vylézt ven,ale nestihla jsi to.Se zadu tě někdo chytil.Snažila ses aspoň nějak bránit,ale on byl mnohem silnější.Takže tvoje snahy byly zbytečné.Svázali ti ruce a nohy.Na hlavu ti oblékli nějaký pytel.Byla jsi natolik vyděšená,že jsi nemohla říct ani slovo.Cítila jsi jak tě naložili do auta a někam jste jeli.Myslela sis,že tě odvezou někam do lesa a zahrabou.
Jeli jste celkem dlouhou dobu.Najednou auto zastavilo.Dveře se otevřeli.Někdo tě vytáhl ven a někam tě nesli.
?: Boss máme tady něco
?: Co? Já jsem říkal,že vemte jen peníze.
?: Ona byla v tom domě.Chtěla zavolat policii.Byly by jsme pak v p*deli.A můžeme u její rodiny vyžádat peníze.Jestli ji teda budou chtít zpátky.Jestli ne tak se jí nějak zbavíme.
?: Fájn posaď jí semPosadili tě na židli.A přivázali tě k ní.Pak ti někdo sundal pytel.
?: T/j...?
Zvedla jsi hlavu a uviděla jsi ...
Ty: Jack...
Jack: Rozvažte jiSundali z tebe všechny provazy.
Ty: Já myslela,že se už k tomuhle nevrátíš...
Omlouvám se,že dlouho nic nebylo,ale já teď píšu talentovky takže jsem se k ním chystala.Dneska jsem psala první a musím říct,že to vypadá celkem dobře,ale uvidíme.Další mě čekají příští týden a z těch mám mnohem větší strach.Budu doufat,že se dostanu aspoň na jednu a už to chci mít co nejdřív za sebou.Jinak vám přeji Šťastný nový rok.Sice trochu s opožděním ale nevadí.Hlavně buďte zdravý a ať se té corony už konečně zbavíme.Mám vás ráda koťátka💕✨