10

824 35 2
                                    

Jaden: Nemáš hlad?
Ty: Možná bych si něco dala

Jaden z lednice vytáhl sushi.

Ty: Ooooo

Sedli jste si ke stolu a mile jste kecali o různých věcech.

Jaden: Proč jsi nešla k Addison na tu oslavu?
Ty: Ty?
Jaden: No já nemám rád tyhle oslavy... celkově Addison vůbec nemusím.Příjde mi jako strašně falešná a namyšlena holka.
Ty: Tak to jo...
Jaden: No a proč jsi tam nešla ty?
Ty: ....

Nebyla sis jistá jestli mu to chceš říkat,ale nakonec ses rozhodla že jo a celé jsi mu to řekla.

Jaden: A Payton jako nic?

Ty jsi zamávala hlavou z práva do leva.

Jaden: Čůra*k

Chtělo se ti brečet když sis uvědomovala,že se na tebe Payton takhle vys*al.

Jaden: Počkej chvíli,hned jsem zpátky

Zvedl se a někam odešel.Ty sis vzala mobil a šla jsi na Instagram.Projížděla sis Insta sotory.Narazila jsi na různá storýčka z oslavy.Když sis je prohlížela tak sis všimla,že si to tam Payton celkem užívá.Pije,tančí s holkama,...

Už jsi nemohla zadržet slzy a rozbrečela ses.

Jaden: T/j co se stalo

Přišel k tobě a sedl si na židli vedle.

Jaden: Co se stalo? Proč brečíš?

Podala jsi mu svůj mobil.Jaden si ho vzal a koukl se na storýčka.

Jaden: T/j neplakej

A obejmul tě.Ty ses mu opřela o rameno a brečela jsi.V hlavě ti furt blikaly ty storýčka.

Ty: A c... co... teď... m... mám... dělat?
Jaden: Nejdřív se musíš uklidnit.A zítra si s ním promluvíš.Já si myslím,že to bude tím alkoholem.
Ty: Ale alkohol není výmluva
Jaden: Nedokážeš si představit co děla alkohol s lidmi

Ty sis utřela slzy a koukla se na Jadena.

Ty: Uvidíme co bude zítra...

Jaden se na tebe usmál a ty na něj taky.Chvíli jste na sebe koukali.Pak se Jaden začal pomalu blížit k tobě.Ty jsi byla v takovém menším zmatku.A pak tě políbil.Ale ty ses nechala a políbila jsi ho nazpátek.

Chytila jsi ho rukama kolem krku.Jaden položil ruku na tvoje stehno a pomalu ji zvedla víš a víš.Uvědomovala sis,že děláš špatnou věc.Furt jsi s Paytonem a furt ho miluješ,ale Jaden tě úplně nějak omámlil.Dělala jsi špatnou věc,ale nechtěla jsi s ní přestává.Líbilo se ti to.

Mezi tím se Jaden zvedl.Vzal tě na ruce a ty jsi obkroužila nohama jeho trup.Jaden s tebou šel do jeho pokoje.Spolu jste žuchly do postele.

Co asi bylo dál všichni ví :) Pardón nechce se mi to popisovat v takových detailech

*10:43*

Otevřela jsi oči.V posteli jsi ležela sama.Pár minut jsi ještě ležela a pak ses už zvedla.Převlékla ses a šla jsi do obýváku za Jadenem.

Jaden: Dobré ránko
Ty: Dobré)
Jaden: Na stole jsou lívance tak si vem
Ty: Děkuji

Sedla sis ke stolu a začala snídat.Vzala sis mobil a viděla jsi že máš 8 zmeškaných hovoru od Paytona

T/m: Ty vole...

Ty:Jadene?
Jaden: No?

Zvedla ses a šla si sednout k němu

Ty: Hele domluvíme se,že to co bylo včera zůstane jenom mezi náma,Ok?
Jaden: Určitě,když chceš
Ty: Paytonovi řeknu,že jsem spala u kamarádky...

Když se to vybavilo to co bylo včera,tak ses cítila strašně provinile.

Jaden: Děje se něco?
Ty: Ne dobrý... jenom...
Jaden: Co?
Ty: Se teď cítím strašně... jako fakt strašně.Já jsem prostě podvedla svého kluka... jsem jak kurwa
Jaden: Ne T/j... to já jsem si začal,promiň
Ty: Ale já jsem se nechala...

Z hluboká ses nadechla

Ty: Hele já už asi budu muset jít domu
Jaden: Jo určitě

Vzala sis svoje věci a vyšla ven.

Ty: Ahoj)
Jaden: Čau)

Šla jsi po cestičce domů a přemýšlela nad tím co se teď bude dít doma.

Za 15 minut jsi už byla před dveřmi.Otevřela jsi je a vešla jsi do vnitř

American life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat