17

824 44 8
                                    

Váš rozhovor přerušil taťka,který otevřel dveře

Ty: Asi budu muset ji tak se měj
Nick: Čau

Vystoupila jsi z auta a Nick odjel.Ty jsi šla za taťkou.

Taťka: Pěknej klučina
Ty: Tati!
Taťka: Mlčím

Vešla jsi dovnitř a šla do pokoje.Padla jsi na postel.Bylo už okolo 0:03.Byla jsi tak unavená že jsi hned usnula.

Najednou ses ve 4:26 probudila.Byla jsi jako kdyby udýchaná.

Ty: Dobrý T/j to byl jenom sen,jenom sen

Trochu ses uklidnila a zase jsi usnula.Ráno ses probudila okolo 10.Doma nikdo nebyla,protože táta a Olivie byli v práci.Ty ses zvedla a nasnídala.Sedla sis na gauč a zapla telku.Zrovna byly zprávy.

Moderátorka: Celou noc se v L.A. hledal nebezpečný zločinec Jack Devies.Tady je jeho fotka.Jestli někdo něco víte tak to prosím nahlešte policii.Můžete tím zachránit životy jiných lidí.

Tohle ti po ránu  zničilo náladu.Vzala sis mobil a chtěla jsi napsat Nesse.Když jsi projížděla kontakty tak jsi narazila na Paytona.Hned se ti vybavil ten sen.Napsala jsi Nesse jestli by nemohla přijít k tobě,jelikož byla dlouhou dobu pryč tak jste se s ní neviděly.Furt ses snažila dostat z hlavy ten sen.Po nějaké době přijela Nessa.Obejmuly jste se a začaly probírat co se za tu dobu stalo.Jack,Payton,Nick,policie,... No a pomalu jsi došla k tomu snu.

Ty: No a dneska se mi zdál ještě takový sen.
Nessa: Jaký?
Ty: Zase se mi zdála ta Emma.Říkala něco,že se prej beze mě trápí,že mě potřebuje.Ale já to nechápu.To on mě vyhodil ven,on se se mnou rozešel a ještě mě obvinil v tom,že za to můžu já.A ona mi říká,že mu prej chybím.Bez tak už byl někde s klukama a ožrali se.On je tady teď andílek a já za to můžu.
Nessa: T/j ve všech hádkách za to můžou obě strany.

Ty ses na ní nechápavě pohádala.

Nessa: Můžete za to oba.Payton říkal,že jsi poslední dobou furt vyváděla a měla jsi s něčím furt problém.To snad není pravda?

Ty jsi nic neřekla.

Nessa: A Payton tady není ten andílek.Šlo by to vyřešit trochu jinak.Hned se nerozcházet a v klidu si promluvit.
Ty: Jak jsem si s ním měla promluvit když po mně řval!?
Nessa: To to je právě jeho chyby.

Nessa tě trochu uklidnila.

Nessa: Nechtěla by jsi udělat párty.Aby ses trošku uvolnila.
Ty: Ale rodiče...
Nessa: Můžeme u mě.Rodiče jeli k příbuzným.
Ty: Tak jo,ale prosím bez Payton
Nessa: Dobře.Tak já všechny pozvu a ty buď u mě v 18:00
Ty: Hele já půjdu s tebou teď
Nessa: Ok

*18:07*

Už tam bylo celkem dost lidí.Někoho jsi znala a někoho ne.A lidí bylo čím dal tím víc.S Nessou a Jadenem jste stáli u stolu a popíjeli drinky.Najednou vidíš přes dav lidí jak do domu vchází jeden člověk.Ty ses hned otočila na Nessu.

Ty: Já jsem říkala ať ho nezveš!
Nessa: Já jsem ho nezvala

Otočila ses zády k davu a opřela ses rukama o stůl.

Ty: Super chtěla jsem si to dneska užít
Nessa: To bude dobrý,prostě si ho nevšímej
Jaden: Nebudeme tady celou dobu stát jdeme něco dělat.
Ty: Jdeme tančit

Otočila ses a šla jsi tančit.Celkem sis to užívala,ale do té doby než jsi narazila do někoho.Zvedla jsi jsi svůj pohled na něho.

T/m: No jasně T/j do nikoho jiného jsi narazit nemohla

Chvíli jste jen tak stáli,ale pak do tebe někdo prudce strčil.

?: Co děláš !?

Byla to nějaká holka

Ty: Co děláš ty vole!?
Ona: Nelep se k mému klukovi!

Ty ses smutně koukla na Paytona.Ten nic neříkal.

Ty: Klukovi? Vážně?!
Ona: No co na tom nechápeš?
Ty: To že jsme se s nim teprve včera rozešli a on má už holku!?

Všichni ostatní ztichli a poslouchali vás.

Ona: No a co? Už nejste spolu tak proč by nemohl mít jinou.Ty si za to můžeš sama,že jsi upustila takového kluka jak ke Payton.
Jaden: Spíš že on upustil takovou holku jako je T/j
Ona: Jakou? Která ho podvedla!? Hm a s kým? Nebyl jsi to náhodou ty)

Když to řekla tak ses hodně naštvala a vlepila jsi ji facku.A otočila ses na Paytona.

Ty: Vážně? Ty jsi ji musel všechno vykecat!? Ok tak já taky něco řeknu.

Otočila ses k lidém.

Ty: Je fájn když milujete člověka se kterým jste spolu už celkem dlouhou dobu,ale v jeden moment se něco pokazí.Jo podvedla jsem ho,nebudu se tady nějak vymlouvat.Jo byla to moje chyba,ale teď den když jsem ho potřebovala tak nebyl se mnou.Byl na oslavě a užíval si to.Mezi tím jak mě obtěžoval taxikář,policajt mě obvinil v tom je si za to můžu sama.A pomohla mi holka kterou jsem ani neznala.Odvezla mě k Jadenovi no a tam se všechno stalo.A pak mě po nějaký době tenhle člověk vyhodil ven.Protože ho už seru.

Všichni byli úplně v šoku.

American life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat