21

865 31 2
                                    

Payton: T/j prosím
Ty: Já s tebou nechci o ničem mluvit! Já...já... prostě běž pryč!
Payton: Jestli se mnou nechceš mluvit tak si mě prosím aspoň vyslechni.

Nic jsi mu na to neodpověděla.

Pay: Chtěl jsem se ti za všechno omluvit.Za tu hádku ze které to všechno začalo.Jak jsem tě vyhodil ven.Že jsem se k tobě v ten den choval tak bezcitně.Za to co se včera stalo u Nessy.Ta holka,tak my s ní nic nemáme.To jak na tebe vyjela tak nic takového se stát nemělo.Ten Noen v koupelně... Promiň T/j já tě mám opravdu moc rád.
Ty: Pay... já nevím... já ti nevěřím.Jak se k tobě mám vrátit když vím jak se ke mně můžeš zachovat.
Pay: Ne slibuju
Ty: Před tím jsi taky sliboval... že se se mnou nikdy nerozejdeš,že si mě vezmeš,že budeme bydlet v rodiném domku u moře s malým synem.To jsi mi taky sliboval...
Pay: Jestli se zase dáme do hromady tak se to určitě všechno splní.
Ty: Nevím Pay...
Pay: To je kvůli Noenovi?
Ty: Co?
Pay: Ty máš něco s Noenem?
Ty: Ne! Však se s ním znám sotva den!

Payton mlčel

Ty: Já už musím jít

Dala jsi mu do rukou obálku a šla jsi pryč.Chtělo se ti brečet ale snažila ses zadržet své emoce.Sedla sis na první lavičku na kterou jsi narazila.

Ty: Já nevím co mám dělat.Já ho tak nesnáším při tom ho miluju.

Nějakou dobu jsi jen seděla a přemýšlela jsi.Pak sis vzpomněla na peníze pro Chase.Vytáhla jsi mobil a koukla ses na svůj účet a byla jsi v šoku.Byla tam skoro celá částka kterou potřebuje Chase na operaci.Hned ses zvedla a šla jsi k domu kde bydlí Chaseovo rodiče.

Za 18 minut jsi už byla tam.Zaklepala jsi a čekala až ti někdo otevře.Ale nikdo neotevíral.Tak jsi zaklepala ješte jednou.Ale furt nic.

Ty: Ne kde jsou?

Otočila ses zády ke dveřím a už jsi odcházela.Ale najednou slyšíš jak někdo pomalu odemyká dveře.Ty jsi zastavila a otočila ses.Dveře se otevřely.

Ty: Počkat co...?

Protřela sis oči rukama.

Ty: Ne... to jak...

Byla jsi hodně překvapená.

Ty: Jak... však jsi v nemocnici... potřebuješ operaci aby... aby jsi mohl chodit
?: T/j nedávej nikomu ty peníze
Ty: Nechceš mi to teda nějak vysvětlit?!
Chase: T/j já nemůžu jestli mě uvidí rodiče tak je po mně

Už chtěl zavřít dveře,ale ty ses rychle rozběhla k ním a nenechala jsi ho to udělat.

Ch: Co děláš?
Ty: Ne řekni mi co se děje!
Ch: T/j já nemůžu!
Ty: Nemůžeš? Charli už dneska bude doma! Když se mě zeptá na tebe,tak co ji mám říct? Víš on je jakoby v nemocnici a potřebuje operaci aby neskončil na vozíku,ale do opravdy je doma.Nebo jako co?

Chase sklopil hlavu dolu.

Ty: Chase jenom mi vysvětli co se děje?
Ch: Promiň já nemůžu... Rodiče...
Ty: Co?

Rychle tě chytil za zápěstí a zatáhl tě dovnitř.Zabouchl dveře a otočil se na tebe.

Ch: Rychle běž na horu!

Ty jsi ale furt stála a koukala ne něho

Ch: Neslyšíš!? Val na horu!

Po zádech ti proběhla husina a rychle jsi vyrazila na horu.Slyšela jsi,že přišly Chaseovo rodiče.Stála jsi u dveří a poslouchala jsi.

M: Ahoj zlatíčko
Ch: Ahoj
T: Zdálo se mi nebo jsi otevíral dveře a s někým jsi tady kecal?
Ch: Ne,nikdo tady nebyl
T: Určitě?
Ch: Ano

Mluvili celkem potichu tak jsi udělala jedné krok do předu a šlápla jsi na dřevěnou podlahu,která zavrzala.

T/m: Do p*dele

Taťka se zlostným pohledem podíval na Chase.

T: Co to bylo? Koho tam máš!?
Ch: Nikoho,to byly asi dveře... průvan
T: Průvan říkáš?

Jeho taťka se koukl na mamku a šel na horu po schodech.Chase a jeho mamka za ním.

American life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat