14

873 46 6
                                    

Z toho dne už uběhlo okolo dvou měsíců.S Paytonem se pořád hádáte.A dnešní den není výjimka.

Ty: Sliboval jsi mi že na tu oslavu nepůjdeš!
Pay: Jak jsem ti to mohl slibovat!? Je ti můj kamarád.Musel jsem tam jít
Ty: Takže tobě víc záleží na kamarádech než na mně?
Pay: T/j já jsem furt s tebou!KAŽDÝ DEN JSEM S TEBOU! Proč nemůžu trávit čas aj se svými kamarády.
Ty: Jo ale ne furt!
Pay: T/j děláš si ze mě prdel?

Nechápavě ses na něho povídala.

Pay: Víš co? Už mě to nebaví.Fakt ne.Bal si věci zítra tě odvezu k tvým rodičům.
Ty: C...co?
Pay: Jsi nahluchlá nebo co?
Ty: Takže ty mě vyhazuješ?
Pay: A nejen to,rozcházíme se

Byla jsi úplně v šoku.Ve vnitř se ti všechno scvrklo.Nemyslela sis že tahle debilní hádka skončí takhle.Z oči ti pomalu začaly téct slzy.

Pay: Nebul tady,můžeš si za to sama.
Ty: Já!? Já jsem se s tebou nerozešla a nevyhodila tě ven!
Pay: A proč se to stalo,Hm? Proč? Já ti ti řeknu proč.Kdyby jsi každý den po mně neřvala kvůli každé píčovině.Kdyby jsi nemyslela jenom na sebe.Kdyby jsi nebyla taková...
Ty: Jaká.
Pay:Egoistická mrcha
Ty: Já!
Pay: A ty tady vidíš ještě někoho?
Ty: No hlavně že jsem za tu špatnou,že?
Pay: Ano,protože ty na náš vztah kašleš.Já tě miluju z celého srdce ale ty jsi tu lásku zničila.Já jsem pro tebe dělal všechno.Aj zradu jsem ti odpustil,při tom mě to do teď bolí,ale jsem furt s tebou.Celou tu dobu jsi tady u mě bydlela za darmo,jedla za darmo a já jsem ti neřekl ani slovo.Protože tě miluju,ale tobě je to očividně jedno.Už to není to co bylo kdy si.I když tě furt miluju a vždy milovat budu,ale takhle žít fakt nechci T/j.

Ty ses rozbrečela ještě víc.A koukla se Paytonovi do oči.

Pay: Promiň ale já tvým slzám nevěřím.

Otočil se a odešel.Ty sis klekla a kolena.Začala sis uvědomovat co se teď stalo.

Po nějaké době ses zvedla a šla sis sbalit věci do kufru.Když jsi byla sbalená tak ses oblékla a šla se obout.

Pay: Kam jdeš však je noc

Ty jsi mu na to nic neodpověděla.Otevřela jsi dveře a chtěla jsi odejít.

Pay: Tak si to užij s Jadenem
Ty: Co prosím?
Pay: Co je? Tak ty nemáš kam jinam jít.Nessa je pryč,Joe bydlí za městem a za rodičema určitě nepojedeš.Nikdo jiný než Jaden ti nezbývá.
Ty: Tobě to může být úplně jedno.
Pay: Však jo klidně si běž pod most,mně je to jedno.

Ta poslední věta tě celkem ranila.Payton se k tobě nikdy tak nechoval jak teď.Smutnýma očima ses na něj naposledy koukla a šla jsi ven.

Venku ses koukla do leva a pak doprava.Polka jsi slinu

Ty: Ne T/j nebreč

Nestihla jsi to dopovědět jak ti už z oči tekly slzy.Vzala jsi kufr a šla jsi směrem k Jadenovo domu.Než jsi tam došla tak jsi celkem zmrzla.Přišla jsi k němu a zaklepala jsi.Ale nikdo ti neotevíral.Tak jsi zaťukala ještě jednou

Ty: Jadene prosím

Ale furt nic.

Ty: Ne...

Opřela ses zády o dveře a sjela jsi po nich na zem.Proseděla jsi tam celkem dlouhou dobu.Už jsi pomalu usínala jak najednou slyšíš že je tady ještě někdo kromě tebe.Zvedla jsi hlavu a vidíš před sebou auto.Jelikož jsi měla ubrečené oči a svítilo na tebe světlo tak jsi neviděla kdo to je.Najednou ten někdo na tebe promluvil.

?: Jsi to ty T/j ?

Hned jsi podle hlasu poznala kdo to je

Ty: Nick?

Ta osoba vystoupila z auta a přišla k tobě.

Nick: Co se stalo? Jsi v pohodě.

Ty jsi zamávala hlavou z práva do leva.Nick tě vzal za ruku a pomohl se zvednout.

Nick: Pojď do auta

Ty jsi pobrala svůj kufr a šla jsi za ním.Nick dal tvůj kufr do kufru(lol).A sedli jste do auta.

Nick: Tak co je stalo? Vypadá hodně vyřízeně
Ty: To je jedno neřeš to
Nick: Ok jak chceš.Tak mi aspoň řekni co děláš ve 23:45 venku před Jadenovo dveřmi?

Ty jsi mlčela.

Nick: T/j jestli se mnou nebudeš mluvit tak ti asi těžko pomůžu.
Ty: Já ani nepotřebuju pomoc

Nick se otočil k okýnku.

Nick: Já tě odvezu k Paytonovi
Ty: NE!

Nick se na tebe nechápavě podíval.

Nick: Proč?
Ty: My se už nebavíme
Nick: Nebavíte? Však už jste okolo roku spolu.
Ty: Už ne
Nick: Tak kam tě mám odvézt?

American life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat