7

873 39 1
                                    

S Jadenem jste už na cestě.Celou cestu jste mlčeli dokud Jaden nepromluvil.

Jaden: Co se mezi váma stalo?
Ty: Cože?

Byla jsi ponořená ve svých myšlenka takže jsi neuslyšela na co se tě zeptal Jaden.

Jaden: Ptám se co se mezi váma stalo?
Ty: To je na dlouho
Jaden: Máme času celkem dost

Nějak jsi mu to celé převyprávěla.

Jaden: Je strašná škoda,že jsme nezašli někdy ven
Ty: Však jsme byli
Jaden: No jednou a to si pro vás pak přijel Payton s Nickem
Ty: No to byla sranda...

Už jste se pomalu blížili k Paytonovo domů.Měla jsi trochu nervy.A Jaden si toho všiml.

Jaden: Jsi v poho?
Ty: Je jen mám trochu strach
Jaden: Neboj určitě to bude dobrý
Ty: Co když na mě vyjede
Jaden: Payton takový není

Jaden zastavil auto

Jaden: Tak jsme tady

Ty ses z hluboka nadechla a vystoupila z auta.Přišla ke dveřím a otevřela je.Vyzula sis boty a šla do vnitř.

Ty: Fuj co to tady tak smrdí

Pak sis všimla Paytona,který spí na gauči.Přišla jsi k němu blíž.A vidíš... Strašně moc vykuřených cigaret a dvě prázdné lahve nějakého alkoholu.

Ty: Bože můj Paytone

Sedla sis vedle něho a koukala jak spí.V tu chvíli ti došlo jak moc ti na něm záleží,jak moc ho furt miluješ.A nechceš aby se s ním něco stalo.Uklidila jsi všechen bordel.Když jsi chtěla vzít láhev od alkoholu tak jsi ji omylem shodila.Payton se probudil.

Payton: T/j ? Co tu děláš?
Ty: Přijela jsem za tebou
Payton: Za mnou? A co Jack?
Ty: Pay! Nech toho prosím
Payton: Ok a co teď děláš?
Ty: Uklízím bordel,který jsi tady udělal.

Naklonila ses a začala jsi sbírat střepy.

Payton: Počkej nech to tam já to seberu
Ty: Ty ne dobrý

Posbírala jsi všechny střepy a šla je vyhodit.Vrátila ses do obýváku,sebrala jsi všechen zbylý bordel.Payton na tebe celou dobu koukal.

Ty: Děje se něco?
Payton: Ale teď po pravdě.Proč jsi přijela?
Ty: Přijela jsem za tebou
Payton: Proč?
Ty: A to nemůžu přijet domů za svým klukem?
Payton: Klukem?
Ty: Ano klukem
Payton: Ale my nejsme spolu

Když to řekl tak tě to ve vnitř zabolelo.

Payton: Já tě nechápu

Zvedl se a přišel k tobě

Payton: Ty ses se mnou včera rozešla.Nechtěla jsi se mnou nějak komunikovat.Vyhýbala ses mi.A teď za mnou dojedeš a když jsem řekl,že nejsme spolu tak ses zarazila.Co s tebou je?

Ty jsi naklonila hlavu dolů.Payton položil svou ruku tobě na rameno.

Payton: Co se děje?

Nic jsi neřekla a jenom jsi ho obejmula.Bála ses že tě odstrčí nebo něco takového.Ale on tě obejmul taky.

Ty: Promiň mi to
Payton: Co?
Ty: Všechno! Všechno mi promiň
Payton: V klidu T/j

Potom jsi ho pustila a koukla se mu do jeho nádherných hnědých očí.

Ty: Já tě strašně miluju a nechci aby jsme se rozcházeli.Nechci aby kvůli Jackovi jsme byli pohádaní.

Payton se usmál

Payton: Víš jak rád od tebe tyhle slova slyším

*14:55*
Ležíš na gauči a čumíš do mobilu.A najednou ti přišla SMSka.Rozklikla jsi jí.

"Čauky zvu tě ke mně domů na oslavu.Určitě doraž bude sranda😉 V 18:00 se na tebe budu těšit na (adresa).Tvá milovaná Addison❤️"

Ty: Bože ještě dřív mi to poslat nemohla.

Zvedla ses a šla jsi nahoru do pokoje.Otevřela jsi skříň a začala sis vybírat co si vezmeš na sebe.

American life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat