Už je to týden co jste se s Paytonem dali zase dohromady.Je na tebe hodný a hezky se o tebe stará.Měla ses úžasně.
Zrovna jsi pekla koláč jak ti někdo zavolal.
Ty: Pay podáš mi prosím mobil
Pay: UrčitěVzala mobil a šel k tobě.Když se koukl kdo ti volá tak byl trochu překvapen.
Ty: Co je?
Pay: To je Joe
Ty: Joe!? Vem to rychlePay to zvedl.
Pay: No?
Joe: Dej mi prosím T/jPay přišel k tobě a přiložil ti mobil k uchu,jelikož jsi měla špinavé ruce od těsta.
Ty: Joe... ahoj
Joe: Ahoj T/j...Byl takový vynervovaný
Ty: Co se děje
Joe: Jack...
Ty: Oni ho zase chytili?
Joe: Ne... oni... oni do něj stříleliS vykulenýma očima ses podívala na Paytona,který to taky slyšel
Ty: Jak!? Jak se to stalo?
Joe: Nick se mu chtěl pomstít
Ty: Nick !? Proboha...
Joe: Zavolali jsme záchranku a už sem rovnou jede aj policie
Ty: Kdo jste?
Joe: Tam kam tě tehdy přivezli
Ty: Hned jsme tamZahodila jsi to těsto co jsi dělala umyla sis ruce a vzala Paytonovo klíče od auta.
Pay: Hej nebudu řídit radši já?
Snažila ses udržet svoje slzy
Ty: Pojď prosím tě
Nasedli jste do auta a jeli jste.Jela jsi nejrychleji co to šlo.
Pay: T/j tady nemůžeš jet tak rychle zpomal
Ty: Jedno
Pay: Zpomal
Ty: Paytone jestli nechceš aby jsme nabourali tak prosím mlč!Payton už ti pak nic neříkal.Za nějakou dobu jste byli už tam.Zastavila jsi auto a rychle jsi vyběhla ven.Joe a Jack byli před domem.Hnedka ses rozběhla k nim.
Jack ležel na zemi a vedle něho seděl Joe.
Ty: Proboha...
Jack měl ještě otevřené oči a hodně pomalu dýchal.
Jack: T/j)
Slzy z oči ti už tekly samy.
Jack: Neplakej prosím
Ty: Jack
Jack: Pamatuješ jak to celé začalo)Ty jsi na něj jenom koukala
Jack: Jak jsme se potkali ve škole
Začal mluvit potošej a jeho oči se začali pomalu zavírat.
Ty: Prosím Jacku drž se... nezavírej oči prosím
Už jste v dálce slyšeli sirény od sanitky a policie
Jack: Já jsme ti nechtěl nijak ublížit
Ty: Jacku...Sanitka s policii už byli u vás
Jack: Já jsem se jenom zamiloval
Nestihla jsi mu nic odpovědět jak tě jeden z policajtu chytil a odtáhl.K Jackovi přiběhli doktoři a naložili ho na lehátka a do sanitky.Policie se začala vyptávat Joe co se stalo.Ty jsi jen stala a koukala.Nemohla jsi říct ani slovo.Všechno bylo takové jako kdyby rozmazané.
Pay: T/j jsi v pohodě?
Ty jsi mlčela a jen jsi koukala.
Pay: Pojď pojedeme domu
Přiobjal tě a šel s tebou do auta.A jeli jste domu
Pay: Mám tě odvézt k tobě domu nebo jedeme ke mně
Ty: Domu
Pay: DobřeCelou cestu jsi mlčela.Nemohla jsi to všechno strávit v té tvé hlavě.
Ty: Zrovna jsem si začala myslet,že konečně bude všechno fájn...
Pay: T/j
Pay: Proč to Nick udělal? Však už uběhlo plno času!?
Pay: Ty by ses nechtěla pomstít tomu kdo by zabil tvojí sestru.Charli...Ty ses koukla na Paytona
Pay: Ještě k tomu Jack byl nebezpečný zločinec
Ty: Tak díky za podporu
Pay: T/j nech toho
Ty: Říkala jsem snad někdy něco špatného o tvých kamarádech? Ne! Tak proč ty furt řešíš ty moje.
Pay: Protože je Jack nebezpečný
Ty: A Noen je podle tebe taky nebezpečný?Payton se na tebe nechápavě podíval.
Pay: Proč sem taháš Noena?
Ty: Joe taky že? A nebo Jaden a Chase.Ti jsou taky nebezpečný že?Payton ti nic neodpověděl
Ty: Dobře nechci se hádat
Přijeli jste domu.S Paytonem jste vešli do vnitř.Rodiče a Charli seděli v obýváku a koukali na televizi.Zrovna ve zprávách říkali to co se stalo s Jackem.Stála jsi a poslouchala jsi co tam říkaj.
Charli: T/j jsi v pohodě?
Ty: Pšt ticho"Zločinece kterého,dlouho hledala policie byl odvezen do nemocnice.Bohužel po cestě zemřel."
Po tom co jsi uslyšela "Bohužel po cestě zemřel" se ti začali klepat kolena.Doufala jsi že to Jack přežije.Ale ne... A už jsi nemohla.Klekla sis na kolena a rozbrečela ses.Payton hned přiběhl k tobě a obejmul.Charli si taky klekla k vám.
Olivie: O můj bože co se děje? T/j zlatíčko jsi v pohodě.
Ty ses opřela o Paytonovo rameno a jen jsi brečela.Charli tě pohladila po zádech.
Charli: T/j prosím neplakej...
A její oči se taky začali naplňovat slzami.
Omlouvám se,že tak dlouho zase nic nebylo.Bohužel ale tenhle příběh nedopadne tak radostně jak by mohl dopadnou.Další část se pokusím udělat co nejdřív,ale nechci nic slibovat.