3.bölüm

40 18 3
                                    

Gece uyumadan önce saate baktığımda saat 03:42'ydi. O saate kadar ders çalışmıştım. Normalde bu kadar ders çalışmam ama ne zaman ders çalışmayı bıraksam aklıma o geliyordu. En sonunda ise gerçekten yorulup uyuyakalmıştım.

Alarmın sesi ile gözlerimi açmıştım. Saate baktığımda geç kaldığımı fark ettim. Uykusuz olduğum için gözlerim şişti yine de kalkmıştım normalde 5 dakika daha uyuyayım derdim ama bu sefer Oğuzla beraber okula gideceğimiz için heyecanlandığımdan olsa gerek hemen kalkmıştım.

Bugün kendime ayrı bir özen göstermiştim. Her gün saçını toplayan ben bugün saçlarımı açmıştım. Niye acaba? dghdgfd

Aceleyle kapıyı açtığımda karşı binada benimle birlikte aynı anda dışarı çıkan Oğuzu gördüm.

(gülümseyerek)'' Zamanlama bu kadar iyi olamazdı gerçekten.''

(gülümseyerek)'' Aynen.''

Oğuz'un bisikleti olmadığı için beraber yürümeye başladık. Biraz heyecanlanmıştım ama Oğuz gayet rahat duruyordu.

'' Uykusuz görünüyorsun. Gece kaçta uyudun?''

'' Saat 4'e yaklaşıyordu galiba.''

(şaşırarak)'' 4 mü? neden uyumadın ki o saate kadar?''

'' Ders çalıştım.''

'' Vay be! ben sadece pc oynayarak o saate kadar uyumam. Okul birincisi sen misin yoksa?''

''(Egom tavan yapmış bir şekilde) Evet benim.''

''Beni sen çalıştırırsın o zaman.''

'' Belki.''

'' Bu hayır demek miydi?''

''Bu belli değil demekti.'' ( ağzım iyi laf yapar hgdhdsfgh)

''Ama merak etme arada yardımcı olurum sana.''

''Sağol ya pek bi yardım seversin?''

İkimizde güldük.

Daha başlardayız gençler ilerki bölümlerde olaylar gelişecek.

Hikaye ile ilgili tüm görüşlerinizi yazabilirsiniz.

Yazım veya noktalama yanlışlarında da uyarabilirsiniz. ^_^

ÜZGÜNÜM SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin