Yoongi gerçekten tam bir deliydi! Bugün de gün boyu Eun Ha'yı izlemişti. Öyle ki servise bile binmemiş, onun da bindiği otobüsle eve gelmişti. Ve dürüst olmak gerekirse bu kalbimi kırmıştı. Bana her gün serviste yardım etmesi ve dün yürüyüşe çıkarması beni çok mutlu etmişti ama bugün öğle yemeği dışında hiç konuşmamıştık. Belki beni arkadaş olarak görmüştür diye düşünmüştüm ama kendimi fazlasıyla yanılmış hissediyordum.
Akşam olduğunda telefonumu elime aldım. Yoongi'nin öğle yemeğinde attığı son mesaja baktım.
mygif: karşıma çıkarsan o hediyeyi seve seve veririm.
mygif: yani sanırım.
İki hafta sonra...
Sınav haftası yaklaşıyordu ama ben Yoongi ve Eun Ha yüzünden derslere odaklanamıyordum. Eun Ha'nın telefonuna Yoongi bana mesaj attığında birkaç kez daha bildirim gelince ve Eun Ha açıp da onlara bakmayınca Yoongi neredeyse mesajlaştığı kişinin Eun Ha olduğuna emin olmuştu. Bu nedenle onunla epey yakınlaşmışlardı. Eun Ha da halinden oldukça memnun gibiydi. Gözlerimin önünde yakın arkadaş olmuşlardı. Öyle ki Yoongi servisi kullanmayı neredeyse bırakmış, her gün Eun Ha ile okula gelip gidiyordu.
Bu durum beni büsbütün çileden çıkarıyordu ama Yoongi'ye itiraf etmeye cesaretim yoktu. Ben onun için kısa süreli bir şüpheliydim sadece. Ama nasıl olur da Eun Ha gibi benmerkezci, kurnaz ve dar görüşlü bir kız olduğumu düşünebilirdi? Fikirlerimi böyle bir insana nasıl yakıştırabilirdi?
Sıramda duran teste dalgın daldın bakarken biri geldi ve ellerini gözümün önünde salladı. Bu Hoseok'tu. Bu süre zarfında bana çok iyi bir dost olmuştu. Beni neşelendiriyordu, motive ediyordu. Benim için endişeleniyor ve beni korumaya çalışıyordu. Koca okulda öğretmenler ve Hoseok dışında herkes varlığımdan bir haber gibiydi zaten.
"Hey, testleri telekinezi ile falan mı çözmeye çalışıyorsun?"
Güldüm ve "Elbette hayır. Sadece dalmışım." dedim.
"Sınavlar yakın, senden her konuda birincilik bekliyorlar. Bu seni geriyordur ama bil ki sonuncu olsan bile sorun değil. Ben her zaman burada olacağım. Sen notlarından çok daha fazlasısın, kıyaslanamayacak kadar çok değerlisin."
"İyi ki benim arkadaşımsın Hoseok. Sahip olduğum en değerli arkadaşsın."
Biraz burukça güldü. Bu saniyelik gülüşten sonra hızla ayaklandı ve "I know what you deserve, dessert!" diye dans ederek sınıftan dışarı çıktı. Bu durum sınıftakilerin garibine gitmiş olsa gerek hepsi sırama doğru bakmıştı. Ve böylece iki hafta sonra ilk defa Yoongi'nin ilgisini çekmiştim.
Gözlerimi ondan kaçırıp önümdeki teste döndüm. Birkaç dakika sonra Hoseok elinde iki çikolatayla döndü yerine geçti.
"Şimdilik çikolata ile idare et. Sınavlardan sonra sana kocaman bir pasta alacağım."
Şaşkınca önüme koyduğu çikolataya bakakaldığımda kahkaha attı ve çikolatayı açarak bana uzattı.
"Neyi bekliyorsun? Yesene. Sana antidepresan etkisi yapacağından emin olabilirsin."
Elinden aldığım çikolataya baktım ve gülümsedim.
"Senden daha etkili bir antidepresan olur mu bilemem." dedim ve bir ısırık aldım.
●●●
Son dersimiz rehber öğretmenleydi. Kimyacı olan öğretmenimiz adresleri yakın olan, notları iyi ve kötü olan öğrencileri eşleştirmişti. Bense Yoongi ile eşleşmiştim. Şanslı mıyım yoksa şanssız pek emin değilim ama ona bir hafta boyunca kimya çalıştıracağım. Tabii çok sevgili Eun Ha'sını bırakıp gelebilirse.
O nedenle bugün servisi kullanarak gelmiş ve bana yine yardımcı olmuştu. Servisten inince "Saat kaçta gelmem sana uygun olur?" dedi.
"İstediğin zaman gelebilirsin."
"O zaman saat 5'te geliyorum." dedi ve evine gitti.
Eve geçtiğimde telefonumu elime aldım.
mygif: okul nasıldı bluer hanım?
bluer: Kadın olduğuma ve okula gittiğime bu inancın ne Tanrı aşkına?
mygif: son bir haftadır bunu tekrar etmekten yoruldum ama kim olduğunu biliyorum.
bluer: Kimim?
mygif: önüme geçip kendini açıklamanı bekleyeceğim.
bluer: Bence kim olduğumu bildiğin falan yok.
bluer: Sadece tahmin ediyorsun.
mygif: iki ihtimal var ve ben birini çoktan eledim.
bluer: Salak.
mygif: şu an neden bu hakareti aldım?
mygif: yoksa bu sabah olduğu gibi şakasına mı söylüyorsun?
bluer: Ben bu sabah seninle konuşmadım.
mygif: neyse neyse,
mygif: başlık faslına gelelim mi?
bluer: Buyur.
mygif: mutluluk.
bluer:
Genel anlamı;
●Bir isteği, özlemi yerine geldiğinde duyumsanan sevinç, saadet.Benim için anlamı;
●Hayatı problem olarak görmezsen, yaşadığın her şeyin bir sebebi olduğunu bilir ve sadece üzgün anlarını kafanda biriktirmezsen kendiliğinden ayaklarına gelen bir duygu.bluer: Ararsan bulamazsın.
bluer: Çünkü etrafına bakarsan görürsün ki zaten mutluluğa sahipsin.
mygif: ben bakıyorum ama göremiyorum.
bluer: Yeterince dikkatli bakmıyorsun Yoongi.
Biraz hızlandırayım dedim gidişatı. 🙃
Bu arada yorum yapar ve oy verirseniz çok sevirinirim. 💜