Japonya'ya geleli iki hafta olmuştu. Bu süre zarfında bazı testlerden geçmiştim ve ameliyat için hem fiziksel hem de ruhsal olarak kendimi hazırlamaya çalışmıştım.
Mental açıdan kendimi kötü hissediyordum. Hem ölüm beni biraz korkutuyordu hem de Yoongi'nin o son hâli gözümün önünden gitmiyordu. Hoseok'la sık sık mesahlaşıyorduk ama Yoongi hakkında hiç konuşmamıştık. Yalnızca Japonya'ya neden gittiğimi kimseye söyleme demiştim ve o 'kimse' de Yoongi'ydi.
Yarın ameliyata gireceğim için çoktan hastaneye yatırılmıştım. Odada boş beyaz duvarı izlerken telefonuma bildirim geldi. Hoseok mesaj atmıştı.
hoseok: N'aber?
misoo: İyi, senden?
hoseok: Ben de iyiyim.
hoseok: Güzeller güzeli arkadaşıma şans dilemek istedim.
hoseok: O ameliyatı sağ salim atlatacağına eminim.
hoseok: Sen çok güçlü bir insansın.
hoseok: Endişelenme, kendine dürüstçe iyi olduğunu söyle.
misoo: Teşekkürler Hoseok.
misoo: Sana iki ayağım üzerinde gelebilmek için savaşacağım, ölmeyeceğim.
hoseok: Aynen öyle!
misoo: Sana bir şey sormak istiyorum.
hoseok: Sor bakalım.
misoo: Yoongi'yi hiç görüyor musun? Nasıl olduğunu merak ediyorum da.
hoseok: Yoongi pek iyi değil.
hoseok: Bedeni bizimle ama ruhu bizden ayrı gibi.
hoseok: Sırasına geçip oturup öylece boşluğa bakıyor. Uykusuz ve üzgün olduğu yüzünden okunuyor.
hoseok:Sana bunları dürüstçe söyledim ve şimdi bir ricam var.
hoseok: Sakın ola bunları düşünüp kendini üzmüyorsun.
hoseok: Onu da kendini de hayata döndürecek kişi sensin. Bu yüzden o ameliyata en iyi şekilde gir ve en iyi şekilde çık.
hoseok: Benden önce Yoongi'ye koşman gerekiyor.
misoo: Seni seviyorum Hoseok.
misoo: Eğer bana bir şey olursa Yoongi'ye de onu sevdiğimi söylemeni rica ediyorum.
hoseok: Gelip kendin söyleyeceksin, inanıyorum.
hoseok: Ve ben de seni seviyorum.
●●●
Ameliyata girmeme birkaç saat kalmıştı. Doktordan bir kağıt, zarf ve kalem istedim. Mektup yazmak istiyordum.
Sevgili anneme ve babama;
Öncelikle her şey için minnettar olduğumu söylemek istiyorum. Her zaman yanımdaydınız, beni en iyi şekilde büyüttünüz. Her anne baba böyle yapar diye düsünmeyin. Dünyada ne kadar kotü anne babaların olduğunu siz benden daha iyi biliyorsunuz... Ben sizin için pek bir şey yapamadım, kusura bakmayın. Arkamdan üzülmeyin diyemem. Elbette üzüleceksiniz ama sizden ricam, benim mutlu olduğumu bilerek hayatınıza devam edin. Tatile çıkın, kamp yapın, sinemaya gidin... Ben de ruhumla sizin yanınızda olacağım. Mutlu bir hayat sürün, bunu hak ediyorsunuz.
İlk ve tek dostum Hoseok'a;
Tanışalı belki çok olmadı ama sen gerçek bir arkadaşsın Hoseok. Beni hep motive ettin, neşelendirdin, kötü zamanlarımda hep yanımda oldun. Hâlâ da yanımdasın, biliyorum. Umarım karşına hep kendin gibi harika insanlar çıkar. Bana dostluğun ne olduğunu gösterdin, teşekkür ederim. Defalarca teşekkür ederim. Şimdi neşelen ve hayatına devam et. Seni gururla izliyor olacağım güzel insan.
İlk ve son aşkım Yoongi'ye;
Belki sana gerçeği söylemediğim için kızgınsın. Hatta kesinlikle kızgınsın. Özür dilerim Yoongi, ikinci defa senden gerçeği çaldım. Ama gerçekler her zaman daha iyi değil, biliyorsun. Son günlerimi seninle geçirmeyi dilerdim ama öyle yapsaydım seni bırakamazdım. Böyle yaşamaktansa ölümü yeğliyorum. Optistliğimi koruyamadım değil mi? Çünkü gerçekçi olmak lazım Yoongi, bu halimle beni sonsuza dek çekebilir miydin? Belki evet ama o zaman sana da yük olurdum. Hep yük oldum Yoongi, insanlar bana bunu hissettirdi. Şu hayatta gerçekten sevdiğim annem, babam, Hoseok ve sensin. Tahammülünüz var, sizin için benim engellerim yok. Minnettarım. Hele ölmeden önce bana aşkın ne olduğunu öğrettiğin için daha minnettarım. Hoseok'tan mutsuz olduğunu öğrendim. Mutsuz olmayı bırak ve etrafındaki mutluluğu bul. Mutluluk benimle birlikte ölecek değil ya. Şimdi derin bir nefes al. Hayattasın değil mi? O zaman benim için de nefes almaya devam et. Seni çok sevdim, seviyorum ve seveceğim. Kendine çok iyi bak.
Yazdığımı zarfın içine koydum ve anneme verdim.
"Bu zarfı sakın açma. Ameliyattan çıkar çıkmaz yırtacağım. Ama çıkamazsam açabilirsin..."
Hayat nasıl gidiyor?🍨
Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum.💜