Zaman gelmisti nihayet... bulusmaya 2 saat vardı hazırlanmaya sabahtan başlamıştım annem yakın arkadaşım olan Mehtabin geliceğini öğrenince izin vermişti. Bi yer belirlemistik sahilde buluşucaktık son dokunusları yapıyordum o sırada Mehtap geldi çıkmadan öncen baştan sona parfümü sıktım kareli gömleğimin altına deri taytımı ve onun altına spor bi ayakkabı giymiştim. Kapıdan çıkar çıkmaz Mehtabın başının etini yemeğe başladım biz biraz geç gelmiştik galiba uzuktan gövdelerini görüyordum. Elim ayağım titremeye başlamıştı onun o mavi gözlerine baktığımda maviyi daha çok seviyordum... beni denizinin en derinliğine itmişti sanki neyse bi an yanında buldum kendimi gözlerine bakamıyordum nasılsınız ? diye laf attı ortaya vee birden muhabbett açılmış yürümeye başladık hersey çok güzel gidiyordu Umut'un, bi anda telefonu çaldı Hakan'ın suratı asıktı... anlam veremedim Umut telefonu kapadıktan sonra size bir süprizim var dedi... hemen mutlu olmuştum sonuçta süprizdi... beni mutlu eden Hakkan'ın suratını düşüren bu sey neydi ?Hakan Umudu sevdiğimi bastan beri biliyordu neden böyle davranıyordu. Umut yanında olduğu icin hic bir soruyu soramıyordum. Meraklanmıştım... Umut süprizim bi saat sonraya hazır dedi bi yere oturmuştuk Mehtap fotograf çekilelim dedi hep beraber fotograf çekildik sonra tek tek çekilelim dedi. Sıra Umutla bana gelmişti heyecandan elim titriyodu telefonu sabit tutamıyordum. Hemen elimden aldi istersen ben çekiyim diyerek gülümsedi... istediğim seyler tek tek gerçeklesiyordu. Yine yürümeye devam ederken yine telefonu çaldı... kapadıktan sonra veeeee şimdi arkanıza bakın!!! dedi yüksek sesle. Hakan kafamı çevirerek kulağıma alçak bi sesle gel biz biraz ilerleyelim dedi süprizi sonra görürsün dedi ama Hakan neden bu kadar endişeleniyordu.Umursamadan kafamı çevirdim görür görmez şok olmuştum beni şok eden süpriz neydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Fısılda...
Genç Kız EdebiyatıSeninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun? "Seni seviyorum" sözcüğü dilimin ucunu ısırırken, her konuşmamızda boş yere saatlerce havadan sudan söz etmek. peki hic düşündüm neden sen???bi düşün tek kişilik aşk mı adını koyamadığım... Yüreğinde...