'Yaşarsın yaşadığının izi kalır 'dedi meczup
Yaşamazsın içinde sızı kalır'
Gökhan özcanDerûn: farsça "gönül" demek
#musab#
Hüzün ile çıktığım evden ne yapacağımı bilmeksizin arabaya doğru ilerledim cebimde olan anahtarlığı çıkarıp arabayı hareket ettirdim... Yolun nasıl bittiğini evime nasıl geldiğimi bilmiyorum tek bildiğim dün akşamdan beri çektiğim derin baş ve kalb ağrısıydı...
Eve geldiğimde beni kapıda karşılayan yengem idi şaşkın bakışlar ile beni süzerken ekledi "ayakkabıların nerede kardeşim?" dediği an başımı eğip ayaklarıma baktım... Giymemiştim... İçimin yangını ile gözlerim buğulanmış aklım yerinde değildi...
Yengemin sorusuna bir cevap veremeden içeriye geçtim... Abilerim içeride bana bakarken gönül ayağa kalkıp yanıma doğru geldi o geldiğinde
Bende yanından aynı adımlar ile uzaklaştım
Hümeyraya birsey olmustu biliyorum... Ne olduğunu söylemesede kalbimdeki yumrudan bunu hissediyordum... Herkes sorgulayıcı bakışlarını üzerimde gezdiriyordu benim ise tek yaptığım aklımdaki ler ile savaş vermekti...Herkesin bakışlarını sonlandırmak için ayağa kalktım oturduğum koltuktan "odama çıkıp biraz dinleneceğim" dedim Ömer abim ali abimlerin bir soru sormasına izin vermeksizin "tamam kardeşim bişey olursa söylersin" dedi
Sanki herşeyin farkındaydı... İçimdeki huzursuzluk her saniye çoğalıyordu merdivenleri usul adımlar ile çıktım odama geçtiğimde bu seferde beni bir sessizlik ve içimdeki figan sesleri bekliyordu...Hümeyra.... * derin bir nefes aldım tüm çiğerlerime yetecek kadar *hümeyra... *derin bir nefes verdim adı ile sanki tüm bedenimden ruhum çıkarcasına...
Sevmelere doyamamak ile hüzünlerde boğulmak gibi birseydi ben nasıl ondan gide bildim... O şimdi bana asla gelmeyecektir.... Gönül bahçesine giremediğim yarin daha ne kadar ömrüne ortak olacaktım... Bir nefes olsaydı hümeyra dolmak için bile çiğerlerimi tercih etmezdi...ben ölsem veya öleceğimi bilsem hümeyranın nefes olduğu yerde var olmak için herşeyi yapabilirdim... Ama onca çaba sadece bir kaç salise için yeterli olabilir o beni tercih etmedikten sonra yapılacak ve yapacağım hiç bir şey yoktu... Anladım tek taraflı sevile biliyormus ama tek taraf yeterli olmuyormuş ve anladım seni görmeyen bir göze kendini gösterme çabası her daim bosaymış.
#hümeyra
Bir ayakkabıya ne kadar göz yaşı döküle bilirse o kadar göz yaşı dökmüştüm... Bir türlü dizginleyemediğim gönlümü şimdide sevdiğinden yana ayrı düşürmüştüm bütün suçu musaba yükleyip Ömer abinin içimde açtığı çöl yerine musabın gül bahçesine ateş düşürmüştüm o gülleri kırmış daha sonrada gül bahçesi talan olmuş diye ağlıyordum...
Evet hümeyra asla uslanmıyor ve sana en iyi olana karşı bir o kadar nankörlük ediyordun...
Kendimi toplamalıydım... İçine bir tek acı ektiğim Musabın benim ile bu denli sınanması yetmezmiydi... Kendimide daha fazla Musab ile sınamaya her daim onu idam etmeye hakkım yoktu... Ayağa kalkıp odama geçtim... Odada biraz göz gezdirip basıma tülbentimi aldım... Dolap kapağındaki aynada yansıyan yüzüme baktım kan çanağı olmuş gözlerim haksızlığımı bana yasıtıyordu...
Ufak bir el hareketi İle gözlerimden süzülen yasaları sildim o esnada çalan telefonum ile irkildim Musab galiba ümüdi ile bir kosar adım telefonu aradım telefon elime geçtiğinde arayanın Hafsa olduğunu gördüm... Hayal kırıklığı ile açtım hafsanın aramasını ve karsımda benim sesimden farksız bir ses ile Hafsa "hümeyra" diye ağlıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜMEYRA
SpiritualKurslarda yetişmiş imam hatip mezunu genç bir kız"hümeyra" Kadir ile nişanının ardından hicaz pazarında çeyizini yaparken ailesine yük olmamak için çalışmaya başlamıştır Allah adamı ünlü iş adamlarından olan musab imam hatipde sevmiştir hümeyrayı k...