_4_

21.6K 2.8K 384
                                    

[Zawgyi]

ပူျခစ္​​ေန​ေသာနဖူးျပင္​​ေလးအား​ေရစိုအဝတ္​ႏွင္​့ကပ္​​ေပးထားသည္​......

ဦးကက်​ေနာ္​့ကို႐ုိး႐ိုးသားသား​ဂ႐ုစိုက္​​ေပး႐ုံ​ေလးပဲကိုက်​ေနာ္​က​ေက်နပ္​​ေနမိျပန္​​ေရာ...

JeonကTae hyung​ေဘး​နား​ေလးတြင္​တစ္​​ေစာင္​းထိုင္​​ေနရင္​း..

"မ​ေန႔ညကထမင္​းစားတုန္​းက​ေတာင္​အ​ေကာင္​းႀကီးပါ က​ေလးရယ္​......အခုဘယ္​လိုျဖစ္​ၿပီး....."

​ေနမ​ေကာင္​း​ေသာသူအားအျပစ္​ဆက္​​မ​ေျပာရန္​Jeonသူ႔စကား​လံုးေတြကိုရပ္​တန႔္​လိုက္​၏...

"မနက္​စာလည္​းမစားရ​ေသးဘူးမလားက​ေလး?"

Tae Hyungက​ေခါင္​း​ေလးညိွမ္​့ျပသည္​.....

"ဦးျပင္​​ေပးမယ္​.....ဘာစားခ်င္​လဲ"

Tae hyungနားသယ္​နားကဆံပင္​​​ေလးအခ်ိဳ႕ကို​နားအ​ေနာက္​သို႔သပ္​​ေပးရင္​း​ေမးတဲ့Jeon....

"က်​ေနာ္​..ဘာမွမစားခ်င္​ဘူး..."

Tae hyungကႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးလႈပ္​႐ုံမ်ွ​ေျပာသည္​

"မစားလို႔မရဘူးက​ေလးရဲ႕ ၊ စားၿပီးမွ​ေဆး​ေသာက္​လို႔ရမွာ...လိမ္​မာပါတယ္​ကြာ"

ဂ႐ုစိုက္​​ေပးမႈ​ေလး​ေတြကအၾကင္​နာ​ေတြသာဆိုက်​ေနာ္​ဖ်ားတာတန္​တယ္​ ဦး.....

"ဟုတ္​"

​ေကြးၫႊန္​႔သြားတဲ့ဦးရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​းပါးပါး​ေလး​ေတြကဘာလို႔အဲ့​ေလာက္​ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ႐ွိ​ေနရတာလဲဦးရယ္​......

!Uncle.Jeon!

​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားသည္​့အခ်ိန္​က2ရက္​.....
ဦး ဟူ​ေသာနာမ္​စားအားပါးစပ္​ကမခ်သည္​့ထိုက​ေလး​ေလးအားJeonမွ​ေစာင့္​ေ​႐ွာက္​​ေပးရသည္​.....

2ရက္​ဆိုတဲ့အခ်ိန္​​ေလးအတြင္​းJeonကTae hyungအ​ေပၚ​ေတာ္​​ေတာ္​အလိုလိုက္​ပါသည္​....
အဲ့ဒိအလိုလိုက္​မႈ​ေလး​ေတြကTae hyungကိုစိတ္​႐ုိင္​းပိုဝင္​​ေစသည္​အားမည္​သူ႔မွ်မသိ....

"အစ္ကုိ႔​ရဲ႕သားကဥာဏ္​​ေကာင္​းပါတယ္​....သူကအပ်င္​းႀကီး​ေနတာ....ငါ့ညီက​ေကာင္​း​ေစခ်င္​လို႔​ေျပာတာပဲ...အစ္​ကုိက လက္​ခံရမွာ​ေပါ့..."

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now