_22_

18.3K 2.5K 240
                                    

[Zawgyi]

မနက္​​9နာရီ​ေလာက္​ ဦးMinကအျပင္​သြားတယ္​...
အိမ္​အတြက္​လိုအပ္​တာ​ေတြသြားဝယ္​တာျဖစ္​မယ္​...

​ဘာမွ​ေသြးမ​ေတာ္​သားမစပ္​တဲ့က်​ေနာ္​့လိုလူတစ္​​ေယာက္​ကို အစ္​ကုိအရင္​းတစ္​​ေယာက္​လိုကို​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးတဲ့ဦးMin...​ေက်းဇူးလည္​းတင္​သလိုအားလည္​းနာရပါသည္​....

ဦးMinရဲ႕အိမ္​မွာ အိမ္​​အ​ေစမ႐ွိ​ေခ်....တစ္​​ေယာက္​တည္​းသမားမို႔ျဖစ္​​သလို​ေနသည္​​ေလ...

Tae hyung​တစ္​​ေယာက္​Sugaမ႐ွိတုန္​းအိမ္​ကိုဟိုနည္​းနည္​းဒီနည္​းနည္​းသန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​​ေန​ေလ၏...

မီးဖို​​ေ​​ခ်ာင္အခန္း​​အတြင္​းကအမိႈက္​စအခ်ိဳ႕ကို​ေကာက္​ယူသိမ္​းဆည္​းၿပီး အမိႈက္​ပံုးထဲသို႔ထည္​့လိုက္​ကာ အခန္​းဆီျပန္​သြားရန္​ျပင္​လိုက္​တုန္​း

Tae hyung႐ုတ္​တရက္​ရပ္​တန္​႔သြားသည္​....

စာအိတ္​တစ္​အိတ္​.....ထိုအမိႈက္​ပံုးအတြင္​းမွာ​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့အျဖဴ​ေရာင္​စာအိတ္​....

႐ုတ္​တရက္​​ဆိုသလိုTae hyungရဲ႕​ေျခဖ်ားလက္​ဖ်ား​ေတြကအစ​ေအးစက္​သြား​ေတာ့သည္​...

!Uncle.Jeon!

အိမ္​မွာအရင္​ကတစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေန​ေတာ့ ပစၥည္​း ပစၥရာမ်ားမ်ားစားစားမ႐ွိဘူး​ေလ...​
Tae hyungက​လည္း​ေ​ရာက္​လာ​ေတာ့ ပစၥည္​း​ေတြက တစ္​ပတ္​​ေက်ာ္​​ေက်ာ္​​​ေတာင္​မၾကာလိုက္​..

ထို႔​ေၾကာင္​့ဒီ​ေန႔တစ္​ရက္​ companyကခြင္​့ယူၿပီးလုိအပ္​တာ​ေတြထြက္​ဝယ္​ရသည္​.....

လိုအပ္​မည္​ထင္​သည္​့အရာမွန္​သမ်ွဝယ္​ၿပီး​ေသာ္​ ကားႏွင္​့အိမ္​သို႔ျပန္​လာခဲ့ရာအိမ္​နား​ေရာက္​​ေတာ့....

"​ေနပါဦး...ဟိုဟာကဘယ္​သူလဲ?"

Sugaရဲ႕ျခံ​ေ႐ွ႕တြင္​အိမ္​ထဲသို႔လွမ္​း​ေခ်ာင္​း​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​...
ဟိုက​ေလး..

ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို​ေတာင္​သတိမထားမိဘဲႏႈတ္​ခမ္​းတစ္​စံုကျပံဳးမိသြား​သည္​...

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now