_9_

22.5K 2.9K 303
                                    

[Zawgyi]

"​ေတာ္​ၿပီTae hyung..."

ပုခံုးက​ေနတြန္​းထုတ္​လိုက္​တဲ့Jeon​ေၾကာင္​့​ေနာက္​ဆုတ္​သြားရတဲ့Tae hyung....
ထိုအခါမွသူ႔ကိုယ္​သူသတိဝင္​​ေတာ့သည္​....

"က်​ေနာ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ဦး...က်​ေနာ္​မရည္​ရြယ္​.."

"မင္​းကိုယ္​့အခန္​းကိုယ္​ျပန္​တာ​ေကာင္​းမယ္​"

ဦးကႏွင္​ထုတ္​တယ္​တဲ့...
က်​ေနာ္​့ကို​ေလ...

ဘယ္​ကမွန္​းမသိတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြကပါး​ေပၚကိုစီးက်လာတယ္​..Jeonကကုတင္​​ေပၚမွဆင္​းကာTae hyungဖက္​ကို​ေက်ာ​ေပးၿပီးရပ္​​ေန၏...

Jeon​ေခါင္​းထဲမွာလည္​းလံုးဝပူထူ​ေနရသည္​...
ဒီ​က​ေလးသူ႔ကိုတြယ္​တာ တာကို႐ု္​ိး႐ုိးသားသားလို႔ပဲသူထင္​ခဲ့တာ....
အခု​ေတာ့မျဖစ္​သင္​့တာ​ေတြ.....

"ဟို​ေလ.....က​်​ေနာ္​ဦးကိုစ​ေတြ႔ကတည္​းက"

"ဦး​ေျပာ​ေနတယ္​Tae hyung....မင္​းအခန္​းကိုျပန္​လိုက္​ပါ​ေတာ့...."

က​ေလးလို႔အျမဲ​ေခၚ​တတ္​တဲ့ဦးကက်​ေနာ္​့ကို"မင္​း"ဆိုတဲ့နာမ္​စားသံုးတယ္​....
ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​...ဒီအခ်ိန္​မွာ​ေတာ့ဦးကိုဘာမွဆက္​​ေျပာလို႔ရ​ေတာ့မွာမဟုတ္​ဘူး...

ပြင္​့​ေန​ေသာစာအုပ္​​ေလးကိုယူကာအခန္​းထဲမွထြက္​သြားတဲ့Tae hyung.....

Tae hyungထြက္​သြားမွJeonလည္​းကုတင္​​ေပၚျပန္​ထိုင္​ခ်လိုက္​ကာဆံပင္​တို႔အားအသားကုန္​ထိုးဖြမိသည္​....

ဒီက​ေလးနဲ႔သူနဲ႔အဲ့​ေန႔ညကမွားခဲ့ၾက​ေသးတယ္​​ေပါ့....

ႏုနယ္​​ေသးတဲ့အရြယ္​​ေလးသာမန္​စိတ္​က​စားတဲ့ပံုစံႏွင္​့တူမ​ေန​ေခ်....ဒီအဆင္​့ႀကီးအထိ​ေတာင္​ျဖစ္​ခဲ့တယ္​...
ဒီ​က​ေလးရဲ႕စိတ္​္​ထဲမွာအ​ေရာင္​​ေတြ​ေျပာင္​း​ေနတာပဲ....

အရင္​ကလိုဆက္​​ဆံ​ေရးမ်ိဳးက​ေတာ့လံုးဝျပန္​ျဖစ္​မည္​မဟုတ္​ပါ....
သူTae hyungကိုတာဝန္​ယူရမွာလား...

သူသာTae hyungကိုတာဝန္​ယူလိုက္​ရင္​...
​ေနာက္​လမွာျပဳလုပ္​မယ္​့Seo Inနဲ႔သူ႔ရဲ႕မဂၤလာပြဲက?

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now