_20_

18.7K 2.6K 184
                                    

[Zawgyi]

႐ုတ္​တရက္​​လဲက်သြားတဲ့Tae hyungရဲ႕ခႏၶာကိုယ္​..
အ​ေဝးကလွမ္​းၾကည္​့​ေန​ေသာJiminလည္​းလန္​႔သြားရသည္၊

လက္​ထဲမွာကိုင္​ထား​ေသာစာအုပ္​တို႔အားလႊတ္​ခ်လိုက္​ရင္​းTae hyungဆီအ​ေျပးလာကာ...

"Tae hyung ​ေဟ်ာင္​့ Kim Tae Hyung!!"

ပုခံုးမွဆြဲထူထားရင္​းလႈပ္​ႏိႈး​ေပမယ္​့နည္​းနည္​း​ေလးမွသတိလည္​လာပံုမရ​ေသာTae hyung...
Jiminတစ္​​ေယာက္​ညဖက္​ႀကီးငိုသာငိုလိုက္​ခ်င္​သည္​...
Tae hyungဒီလိုျဖစ္​တာမ်ိဳးသူတစ္​ခါမွ မွမျမင္​ဖူးပဲ...

"Kim Tae hyung​ေရ သူငယ္​ခ်င္​း!!"

လက္​​ေခ်ာင္​းတိုတို​ေလးမ်ားျဖင္​့Tae hyungမ်က္​ႏွာကုိတဖ်တ္​ဖ်တ္​႐ုိက္​ႏိႈး​ေလ​ေတာ့....

"ဟင္​့"

"သူငယ္​ခ်င္​း!...Tae hyung!!"

Tae hyungဆီမွအသံတိုးတိုး​ေလးၾကားရသည္​...
အလြန္​ဝမ္​းသာသြားၿပီး​ဆြဲထူမယ္​လုပ္​တုန္​း..

'တီ'

မ်က္​လံုးကိုလာတိုးတဲ့မီး​ေရာင္​ႏွင္​့အတူကားဟြန္​းသံက်ယ္​က်ယ္​ ၊ သူတို႔ဆီသို႔ကားတစ္​စီးကဝင္​လာ​ေလၿပီ...

ငါတို႔​ေတာ့ကားတိုက္​ၿပီ ဟု​ေတြးလိုက္​မိ​ေပမယ္​့ဝင္​လာ​ေသာကားကသူတို႔နဲ႔​ေျခႏွစ္​လွမ္​းစာ​ေလာက္​အကြာ​ေတြရပ္​သြား​ေလသည္​....

သတိမလည္​တလည္​ျဖစ္​​ေန​ေသာTae hyungက​ေတာ့ဘယ္​လို​ေနမလဲမသိ​ေပမယ္​့ သတိႀကီးငုတ္​တုပ္​နဲ႔Jiminခမ်ာမွာ​ေတာ့အသက္​20​ေလာက္​​တိုသြားသလိုပင္​...
ရင္​တုန္​ပန္​းတုန္​ႏွင္​့အသက္​ကိုမွန္​မွန္​ျပန္​႐ွဴ​ေနတုန္​း ကား​ေပၚမွအ​ေျပးဆင္​းခ်လာတဲ့အသားျဖဴျဖဴလူ...
သူတို႔အနားကိုအ​ေျပး​ေရာက္​ခ်လာၿပီး...

"Tae hyungကဘာျဖစ္​တာလဲ"

ထုိလူက​ေတာ့Jeonရဲ႕သူငယ္​ခ်င္​းႀကီးMin Suga..

"ဟင္​့အင္​...က်​ေနာ္​လည္​းမသိဘူး..က်​ေနာ္​ကက်​ေနာ္​့ဟာက်​ေနာ္​စာအုပ္​လာဝယ္​တာ"

"​ေနပါဦး..မင္​းကဘယ္​သူတုံး??"

"အဲ့ဒါဦး​ေလးကိုက​်​ေနာ္​က​ေမးရမွာ...က်​ေနာ္​ကTae hyungသူငယ္​ခ်င္​း...ဦး​ေလးကဘယ္​သူလဲ!?"

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now