_8_

21.3K 2.5K 229
                                    

[Zawgyi]

"အိုမို ၾကည္​့ပါဥိီး.....ဟဲ့....အရမ္​းလွတယ္​မထင္​ဘူးလား"

Wedding ဝတ္​စံုအစမ္​းဝတ္​ထား​ေသာ Seo inအားဝန္​ထမ္​း​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြက ​ေျမႇာက္​ပင္​့​ေျပာဆို​ေနၾကသည္​...

"မမနဲ႔အရမ္​းလိုက္​တာပဲ....."

Seo inက​ေတာ့သူ႔ကိုသူမွန္​ထဲျပန္​ၾကည္​့ရင္​းျပံဳးလို႔ရႊင္​လို႔ပါရယ္​....
လက္​ထပ္​ပြဲက​အမွန္​ဆို​ေနာက္​ႏွစ္​လ​ေနမွဆို​ေပမယ္​့..
Seo inကJeonကိုစိ္​တ္​မခ်မႈ​ေၾကာင္​့Mr.Kimအားမလွိမ္​့တစ္​ပတ္​လုပ္​ၿပီး​ေနာက္​တြင္​း​က်င္​းပရန္​စီစဥ္​လိုက္​ျခင္​းပင္​....
အခ်ိန္​ကအရမ္​းျမန္​လြန္​းသည္​​ေၾကာင္​့Jeonလည္​း​ေျပာခ်င္​​ေပမယ္​့မိန္​းက​ေလး႐ွင္​ကိုအားနာသည္​ႏွင္​့​ေနာက္​လတြင္​းလက္​ထပ္​ရန္​သ​ေဘာတူလိုက္​သည္​....

အခုလည္​းSeo in ဝတ္​စံုဝတ္​ၾကည္​့​ေနတုန္​းJeonကအဝတ္​လဲခန္​းအျပင္​ဖက္​႐ွိSofaတစ္​ခု​ေပၚတြင္​ထိုင္​​ေစာင္​့​ေနသည္​....

သိပ္​မၾကာလိုက္​ပါဘူး....
Jeon၏​ေ႐ွ႕တည္​့တည္​့ကခန္​းစီးသည္​​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းပြင္​့လာသည္​့​ေနာက္​ ​ေသ​ေသခ်ာခ်ာျပင္​ဆင္​ျခယ္​သထား​ေသာSeo inကို​ေတြ႔လိုက္​ရပါသည္​....

ကိုႏွင္​့လက္​ထပ္​မယ္​့မိန္​းက​ေလးဤမ်ွ​လွ​ေနပါ​ေသာ္​လည္​းစိ္​တ္​ခံစားခ်က္​တစိုးတစိမ်ွမျဖစ္​​ေသာကိုယ္​့ကိုကိုထူးဆန္​း​ေနမိသည္​မွာအမွန္​....

တင္​းတင္​း​ေစ့ထားမိ​ေသာႏႈတ္​ခမ္​းပါးတို႔အားအျမန္​ျပံဳးလိုက္​ရင္​း...

"ဘာမွကို​ေျပာစရာမလိုဘူး Innie..."

"တကယ္​​လားJeon?"

Jeonသ​ေဘာက်သည္​ဟုထင္​၍ျပံဳး​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာSeo in..
ဝန္​ထမ္​းမ​ေလးမ်ားကJeonကိုၾကည္​့ၿပီးတီးတိုး​ေျပာဆိုၾကသည္​...

"အဲ့ဒိအစ္​ကိုတကယ္​​ေခ်ာတာပဲ...."

"​ေအးဟယ္​...လက္​ထပ္​ရ​ေတာ့မွာ..ႏွ​ေျမာစရာ"

သူတို႔စကားအားSeo inကၾကားသြားကာမ်က္​​ေစာင္​းထိုးၿပီးလွည္​့ၾကည္​့​ေလသည္​...
​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြလည္​း​ေၾကာက္​ၿပီးပါးစပ္​​ေလး​ေတြပိတ္​ကာ​ေခါင္​းငံု႔ထား​ေတာ့သည္​...

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now