_12_

20.9K 2.6K 323
                                    

[Zawgyi]

႐ိႈက္​ႀကီးတငင္​ငို​ေန​ေသာက​ေလးကိုလည္​းပါးစပ္​မွအားမငယ္​ရန္​​ေျပာ​ေပးရင္​းကားကိုလည္​း​ေဆး႐ုံသို႔သတိနဲ႔​ေမာင္​းႏွင္​လာရသည္​ ၊ Tae hyung​ေရာJeonပါမနက္​စာ​ေတာင္​မစားရ​ေသး...

​ေဆး႐ုံသို႔​ေရာက္​​ေသာTae hyungလက္​အား​ေသခ်ာဆုပ္​ကိုင္​ထားရင္​းJeonက nurse တစ္​​ေယာက္​ကိုအခန္​းနံပါတ္​​ေမး​ေလ​ေတာ့ emergency အခန္​းထဲတြင္​သာ႐ွိ​ေသး​ေၾကာင္​း​ေျပာသည္​...

ထို႔​ေၾကာင္​့ emergency roomဆီအ​ျမန္​​ေျပးလာလိုက္​​ေတာ့အခန္​း​ေ႐ွ႕​ေတြSeo Inက​ေရာက္​ႏွင္​့​ေနသည္​...

Seo Inကမ်က္​ရည္​ဆက္​လက္​ႏွင္​့....
Jeonကို​ေတြ႔​ေတာ့အားတက္​သြားသည္​့ဟန္​ျဖင္​့ၾကည္​့သည္။

Seo Inဆီ​ေရာက္​လာ​ေသာ္​လည္​းJeonကTae hyungလက္​ကိုလက္​တြဲမျဖဳတ္​ခဲ့ပါ....

အခန္​း​ေ႐ွ႕သို႔အျမန္​သြားၿပီး...

"Innie ​ေရာက္​​ေနတာၾကာၿပီလား..."

Jeon​ေမးတာကိုSeo Inကအာ႐ုံမ​ေရာက္​..
သူ႔မ်က္​လံုးကJeonနဲ႔Tae hyungလက္​ကိုင္​ထားသည္​ကိုသာၾကည္​့​ေနသည္​....

"Innie!"

"​ေျသာ္ ၾကာၿပီJeon ၊ Innie​ေရာက္​​ေနတာၾကာၿပီ အခုထိအခန္​းထဲကဘယ္​သူမွထြက္​မလာ​ေသးဘူး Jeon....Innieစိတ္​ပူလိုက္​တာ...ဟင္​့"

ပါးစပ္​ကလည္​း​ေျပာရင္​း႐ုတ္​တရက္​Jeonကိုဖက္​တြယ္​ၿပီးငို​ေလသည္​ ။ ထို႔အျပင္​Jeonနဲ႔Tae hyungလက္​ကိုလည္​းမသိမသာျဖဳတ္​ပစ္​လိုက္​​ေသးသည္​...

JeonကTae hyungကိုလွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့Tae hyungခမ်ာစိတ္​နဲ႔လူနဲ႔ကပ္​ပံုမရ ။ Emergency roomအတြင္​းသို႔လွမ္​းၾကည္​့ရင္​းငိုင္​တိုင္​တိုင္​....

Jeonကလည္​းTae hyungကိုႏွစ္​သိမ္​့​ေပးခ်င္​​ေပမယ္​့
သူ႔ကိုSeo inကဖက္​ထား​ေတာ့ဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိ...

"အရမ္​းစိတ္​ပူမ​ေနပါနဲ႔....ထိုင္​ၿပီး​ေစာင္​့ၾကရ​ေအာင္​.."

ၾကံရာမရသည္​့အဆံုးSeo Inကို​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းတြန္​းထုတ္​ကာထိုင္​ခံုတြင္​ထိုင္​ရန္​​ေျပာလိုက္​သည္​....

Seo inလည္​း​ေယာက္​်ား​ေလးဖက္​ကၿငိဳျငင္​သည္​​ေၾကာင္​့႐ွက္​မိကာ ထိုင္​ခံုတြင္​သာသြားထိုင္​​ေနလိုက္​သည္​...

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now