_6_

23.5K 2.7K 296
                                    

[Zawgyi]

​ေခါင္​းအံုး​ေဘး႐ွိျမည္​လာတဲ့ဖုန္း​​ေၾကာင္​့Jeonအိပ္​ရာမွလန္​့႔ႏိုးသြားသည္​ ၊ ​ေဘးကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့Tae hyungကအိပ္​​ေနတုန္​း......

Jeonလည္​းTae hyungႏိုးမွာစိုး၍ဖုန္း​ကိုအျမန္​ကိုင္​ၿပီးကုတင္​​ေပၚမွဆင္​းလိုက္​သည္​....

ဖုန္​းနံပါတ္​ ကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့သူ၏ငယ္​သူငယ္​ခ်င္​းႀကီးKim RM

"Hey man...​ေန​ေကာင္​းလား.."

'​ေဟ်ာင္​့.....မင္​းKoreaျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီဆို'

"​ေအးကြ....ဒီကိစၥ​ေျပာဖို႔ကိုဒီ​ေလာက္​အ​ေစာႀကီးဖုန္း​ဆက္​ရလား?"

'မင္​းႀကီး​ေတာ္​အ​ေစာႀကီး....9နာရီပဲ​ေက်ာ္​​ေနၿပီ'

Jeonလည္​းRM​ေျပာမွနာရီကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့9နာရီ 14မိနစ္​..
မ​ေန႔ကအိပ္​ရာဝင္​​ေနာက္​က​်လို႔​ေနမည္​....Tae hyungလည္​းလာအိပ္​တာဆို​ေတာ့သူအ​ေစာႀကီးအိပ္​မ​ေပ်ာ္​ဘူး​ေလ.....

"​ေအး ဟုတ္​သား ထားပါ...မင္​းကဘာကိစၥ?"

'အာ...မနက္​ျဖန္​ညက်​ရင္​ ငါ့အိမ္​မွာ party႐ွိတယ္​....
သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြအကုန္​လာမွာ ၊မင္​းလည္​းျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီဆို​ေတာ့လွမ္​းဖိတ္​တာ....​ေဟ်ာင္​့ မလာလို႔မရဘူး​ေနာ္​'

Jeonလည္​းသူ႔ဆံပင္​​ေတြကိုထိုးဖြလိုက္​ရင္​း...

"​ေအးပါကြာ...လာခဲ့မယ္​..အရင္​အိမ္​ပဲမလား...."

'​ေအး....လမ္​း​ေတြမွတ္​မိပါ​ေသးတယ္​​ေနာ္​?'

"​မွတ္​မိပါတယ္​ကြ...ငါအဲ့​ေလာက္​လည္​းဦး​ေႏွာက္​မ​ေကာင္​းတာမဟုတ္​ပါဘူး..."

'​​ေဟ်ာင့္​..မင္​း​ေတာင္​လက္​ထပ္​​ေတာ့မွာဆို?'

"မင္​းအကုန္​သိ​ေနပါလား"

Jeonကတအံ့တျသရီရင္​း​ေျပာ​ေလ၏...

?သိဆိုငါကKim RM​ေလ...ထားပါ
အိမ္​​ေထာင္​ဖက္​​ေလာင္​းကိုပါ​ေခၚလာခဲ့'

"​ေအးပါ...ငါ​ေခၚလာခဲ့မယ္​"

'မနက္​ျဖန္​ညက်​ေတြ႔မယ္​bro...see you'

"​ေအးပါ..see you"

ဖုန္း​ေျပာၿပီး၍​​ေနာက္​ျပန္​လွည္​့လိုက္​​ေတာ့ကုတင္​​ေပၚတြင္​ပံု႔ပံု႔​ေလးထိုင္​​ေနတဲ့အ​ေမာင္​​ေပါက္​စ...

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now