_18_

22.7K 2.5K 289
                                    

[Zawgyi]

​ေရခ်ိဳးခန္​းအတြင္​းတြင္​​ေရပိုက္​မွ​ေရက်သံတို႔ႏွင္​့အတူခႏၶာကိုယ္​အႏွံ႔အ​ေသအခ်ာပြတ္​တိုက္​ရင္​း​ေရခ်ိဳး​ေနသူJeon..

..​ေသခ်ာခ်ိဳးလာခဲ့..?

မ်က္​ႏွာထက္​စီးက်​ေန​ေသာ​ေရစက္​တို႔ၾကားမွ​ေကြးၫႊန္​႔သြား​ေသာႏႈတ္​ခမ္​းပါးတို႔...

ဘာ​ေၾကာင္​့မွန္​းမသိ အသက္​17ႏွစ္​​ေက်ာ္​​ေက်ာ္​က​ေလး​ေလးရဲ႕စကားကို​နား​ေထာင္​ခ်င္​မိ​ေန​သည္​...
ခ်စ္​လို႔ထင္​ပါရဲ႕ ၊

ရနံ႔သင္​းသင္​းအ​ေမႊးဆပ္​ျပာတို႔ႏွင္​့ဖြံ႔ထြားလြန္​း​ေသာခႏၶာကိုယ္​အားသန္​႔စင္​ရင္​း ​ေရခ်ိဳးျခင္​းကိုအျမန္​အဆံုးသတ္​ရ​ေပသည္​...

ပုဝါအျဖဴ႐ွည္​႐ွည္​ကိုက်စ္​က်စ္​လ်စ္​လ်စ္​ခါးထက္​သို႔ပတ္​ထားလိုက္​သည္​...
​ေနာက္​ထပ္​ပုဝါတစ္​ထည္​ႏွင္​့ဆံပင္​စိုစိုတို႔အားသုတ္​လ်က္​​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲမွထြက္​လာလိုက္​​ေတာ့​ေတြ႕လိုက္​ရတဲ့ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့ရင္​ထဲ၌​ေျဗာင္​းဆန္​ကုန္​သည္​....

အ​ေၾကာင္​းကားTae hyung​ေၾကာင္​့ပင္​...

​ေဘာင္​းဘီအ႐ွည္​အျမဲဝတ္​တတ္​​ေသာထိုက​ေလးက​ေပါင္​လည္​​ေလာက္​သာ႐ွိ​ေသာ shirtလက္​႐ွည္​တစ္​ထည္​တည္​းကုိဝတ္​ထားသည္​....
သြယ္​လ်​ေသာ​ေပါင္​တံတို႔အားခ်ိတ္လ်က္​ကုတင္အစပ္​တြင္​တ​ေစာင္​း​ေလးထိုင္​​ေနသည္​့ပံုကားအသက္​႐ွဴ​ေတာင္​မွား​ေလာက္​သည္​....

ကုတင္​​ေဘး႐ွိစားပြဲ​ေလးထက္​တြင္​ အနီ​ေရာင္​ဝိုင္​ရဲရဲတို႔ထည္​့ထား​ေသာဝိုင္​ခြက္​​ေလးႏွစ္​ခြက္​သည္​လွပစြာ​ေနရာယူ​ေနလ်က္​..
ထိုဝိုင္​ခြက္​ႏွစ္​ခြက္​၏​ေဘးတြင္​ထြန္​းထား​ေသာအျဖဴ​ေရာင္​ဖ​ေယာင္​းတိုင္​႐ွည္​သည္​မီးပိတ္ထား​ေ​သာအခန္း​တစ္​ခန္​းလံုး
အတြက္​အလင္​း​ေရာင္​​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ကုိ​ေဆာင္​က်င္​းထားသည္​...

​ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ပင္​သတိမထားမိ​ေလာက္​​ေအာင္​​ေငးၾကည္​့​ေနမိသည္​့က်​ေနာ္​...
​ေယာင္​းငယ္​ကိုဒီလိုပံုစံႏွင္​့ျမင္​ရမည္​ဟုအိပ္​မက္​​ေတာင္​မမက္​ဖူးပါ...

Uncle.Jeon//KV[COMPLETED]Where stories live. Discover now