Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...
sizleri çok seviyorum...
Bölüm şarkısı-gökçe özgül (yerine sevemem) multide keyifli okumalar...Beynime işleyen alarmın sesini duyduğumda, yavaşça
gözlerimi araladım. Henüz sabah ın yedisiydi, alarmı kapatıp etrafıma göz gezdirdiğimde vural giysi odasında gömleğini üzerine geçiriyordu.Doğrulup "günaydın hayatım" diyerek gülümsedim.
Uyandığımı gördüğünde yavaş adımlarla yanıma gelip eğildi ve alnıma bir öpücük koydu "günaydın meleğim"Meleğim... bana hep böyle seslenirdi. Ve bu benim çok hoşuma giderdi.
"Meleğim biliyorsun bu akşam şehir dışına gidiyorum. Önemli toplantı var yurt dışından ortak şirketin sahipleri geliyor. Muhtemelen orada kalabilirim bana elbise hazırlatırmısın?"
Akşam eve gelmeyeceğinin üzüntüsüyle suratımı asarak "hazırlatırım" dedim
Yatağa otorup eliyle çenemi tutup ona bakmam için başımı doğrulttu. Gözlerimin içine bakarak
"Asma o güzel yüzünü bu toplantı yılda bir kez oluyor. Malesef ki çok önemli ve çok uzun sürüyor. Ama sabah kalkar kalmaz adamlar gidince geleceğim yanına"
Diyerek yanağıma bi öpücük kondurdu"Tamam ama hemen gel egemen sensiz duramıyor" diye kıkırdadım
"Sadece egemen mi?" Diye gülümseyerek sorduğunda, hızlıca yataktan çıkıp sorduğu soruyu cevapsız bırakarak
"Ben yüzümü yıkayıp egemen'i de alıp kahvaltıya iniyorum. Sende giyin gel aşkım"Diyerek banyoya girerken mırıldandığını duydum "kaç bakalım"
Demişti gülümseyerek banyoya girip yüzümü yıkadım. Aynadaki yansımam her günkü gibi normal di gözler hafif şiş saç baş dağınık.Normal uykudan uyanma halimi toparlamak için saçlarımı tarayıp üstten toplayıp banyodan çıktım.
Vural kol düğmeleriyle uğraşırken odadan çıkıp hemen yan taraftaki odaya girdim.
Beşiğinin kenarına iki eliyle tutunmuş bana bakıp gülümseyen oğluma yaklaştım.
Sabah saat yedi de açar dı gözlerini bu yüzden bende yedi de kalkıyordum artık.
Kucağıma alıp tombul yanaklarını öptüm.
"Anne guy guy" dedi
Bu onun anne mama demesiydi.Kahkaha atıp bir kez daha öptüm.
"Altını almadan guy guy yok" dediğimde anlamış gibi hemen dudaklarını büzdü
"Ağlamak yok ege bey o altın alınacak" dediğimde yüzü normale döndü. İsmi egemen di ben kısaca ege diyordum.Hemen yan taraftaki altını almak için kurulan masaya uzatıp altını temizledim. Elini yüzünü silip tulumunu giydirip kucağıma alarak alt kata indim.
Neriman abla yine mis gibi kokutmuştu ortalığı. Mutfağa girip "günaydın" dedim neriman abla yaklaşık iki yıldır yanımızda çalışanımızdı.
45 yaşlarında sevecen mi sevecen bir kadın dı, ege onu çok seviyordu neriman abla da egemen e gözü gibi bakıyordu."Günaydın güzel kızım"
"Yine döktürmüşsün maşallah" dedim. Elindeki son tabağıda masaya bırakıp egemen i kucağımdan alarak egemen e ait korumalı sandalyeye oturttu.
"Afiyetle yiyin" diyerek çayları doldurmaya başladı. Bende sandalyeye oturup egemen in kahvaltısını ettirmeye başladım.
Vurak kapıda durmuş bize bakıp gülümsüyordu. Bu her sabah aynıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET KOKAN AŞK
Genel KurguHer hikayede bir yanan ve bir yakan vardır.. bu hikayede ben hem yanan hem yakandım. Daha çok yanmamak için yakmayı şeçtim. Ve öğrendim ne kadar yakarsan yak, yandığın kadar yakıyormuşsun.