Keder ve Şeker 1. Bölüm

79 7 4
                                    

Keder ve Şeker

birinci bölüm:

Merhaba arkadaşlar ben Ayda, benim hayatım şimdi öncekine göre daha iyi ama önce tam bir kıyametti şimdi size 2 yıl önce 18 Ağustos, Çarşamba gününden bahis edeceğim...

18 Ağustos Çarşamba

Bu gün harika bir gün, benim işim kafede garsonluk yapmak ve sevgilim yok aşka inanmıyorum çünkü onun sadece acı getireceğine inanıyorum her neyse önceden Papatya Cafe adlı bir yerde çalışıyordum ve mesaiye kalsamda maaşım diğer erkenden çıkanlar ile aynı oluyordu ve bu haksızlıktı. Bende ordan ayrıldım ve yeni bir kafede garsonluğa başladım ve yeni müdürüm çok şeker bir kadın, çalışma saatim dolduğunda patrondan çıkmak için izin aldığımda önce saatine baktı ve sonra bana dönerek, mutfaktaki çöp dolmuştur, onu atıp çıkabilirsin dedi. Bende tamam dedim.

Ve çöpü atmaya çıktım. Çöpü atacağım yer cafenin arkasında bulunan gayet ıssız ve ürpertici olan bir sokak arasıydı çıkış saatim akşam 10 olduğu için çok daha korkunç gözüküyordu.

İçimden "çöpü atıp geri döneceğim kötü birşey olmayacak" diye belkide 10, 15 kere söylemişimdir. Çöpü atmak için eğildiğim anda bir gölge gördüm tam yanımda duruyordu.

Onu fark ettiğmi anlamış olacak ki koşarak uzaklaşmaya başladı arkama baktığımda ise sanki koşarken birden toz olduda gitmiş gibi kimseyi göremedim. Sonra eve gittim ve babama bu olanları anlatmak için babamın yanına gittim.

Ben: baba bu gün garip bir şey oldu.

Babam: nedir?

Ben: Ben cafede mutfağın çöpünü atmak için o ıssız sokağa gittim ve çöpü atmak için eğildiğimde bir gölge gördüm tam arkamda birisi vardı. Benim onu gördüğümü anlamış olacak ki hemen ordan uzaklaştı ben onu görmek için arkami dondüğümde ise kimseyi göremedim.

Babam biraz endişenlenmiş ve korkmuş gibiydi ve ben babama soran gözlerle baktığımda anlatmaya başladı.

Babam: Bak kızım bir firma ile anlaşma yapmıştık ama sonra işler ters gitti ve bende anlaşmayı bozdum, anlaşmayı bozduğum firma sahibi o kadar sinirlendi ki bana yüzü kıpkırmızı olmuş bir şekilde "Bunu yanına bırakmayacağım Tuncay!" dedi ve gitti. O anlaşmayi iptal etmeme sinirlendi çünkü bu anlaşmaya en çok o para yatırmıştı. Şimdi benden intikamını almak için seni kullanacağa benziyor bu yüzden....

Keder ve ŞekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin