Keder ve Şeker 2. Bölüm

50 4 2
                                    


Babam:  Şimdi benden intikamını almak için seni kullanacağa benziyor bu yüzden seni seni  off bunu sana nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum bu yüzden sen istersen Eylül'ü çağır biraz onunla dertleş sohbet et bende biraz düşündükten sonra seninle kesin konuşayım.

Ben: Tamam baba...

"Eylül aranıyor"

A: knk nasılsın?
E: Fena değil sen?
A: Seninle aynıyım
E: kanka senin sesin neden bir garip geliyor?
A: Öyle mi geliyor farkında bile değilim
E: Sanki korkmuş gibisin
A: Y-yok canım daha neler..
E: kanka şuan evde ve müsaitmisin?
A: Evet
E: tamam o zaman geliyorum, bakalım benim Ayda'mı kim korkutmuş
A: Tamam bekliyorum

Şuanda içimde garip bir his var evet Eylül çok iyi bir dost ama kötü bir şeyler olacağını seziyorum....

"10 dakika sonra"

A: Off Allahım sen bana sabır ver!

Tam böyle söylerken kapı açıldı ve odama bilin bakalım kim girdi. Eylül ve beni duymuş olacak ki...

E: Sanada merhaba Aydacığım bu arada bir kitapta okumuştum "Sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır" diye bir söz vardı. Evet söyle bakalım benim dertli sincabım ne oldu sana?

A: sana kapıyı babam mı açtı?
E: evet ama sana bir soru sorduğumu hatırlıyorum..

"Herşeyi anlatır"

E: sana inanamıyorum Ayda başına böyle bir olay geliyor ve sen bana şimdi haber veriyorsun!
A: Evet üzgünüm ama babamın kesin olarak ne diyeceğini çok merak ediyorum..

Babam: Ayda kızım bir bakarmısın! Eylül sende gel lütfen.

A: Geliyoruz baba.

"Babamın yanında"
 
Babam: Bak kızım ben her şeyi ayarladım sen kuaföre git saçın için peruk al sonra lens alın ve de yeni kıyafetler yani seni bam başka biri yapacağız. Eylül'ün evinde kalacaksınız ve "Kardeş" olacaksınız sen hala benim kızım olacaksın ama Eylül'ün babasına da baba diyceksin ki bir açık vermeyelim. Yani kısaca hayatın değişecek ve benimle asla görüşmeyeceksin ne telefondan ne de yüz yüze seni ancak böyle koruyabilirim üzgünüm..

Ben: N-ne baba sen ne dediğinin farkındamısın, bana senin hayatından çıkmamı ve kendi hayatımı çöpe atarak başka bir kişi, başka bir insan, başka biri olmamı istiyorsun?!

Ben: Biliyormusun sen böyle yaparak beni korumuyorsun, benim hayatımı çalıyorsun!

"Bunu derken gözlerimin kızardığını hissettim ve bunun ardından gözümden bir damla yaş geldi sonra o yaş yerini yenilerine bıraktı ve artık hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım, sonra yüzüm yanıyordu..." Odama gittim kapıyı sertçe kapattım ve Eylül ile babamın konuşmalarını dinledim.

Eylül: Tuncay abi şimdi Ayda benim bir nevi kardeşim mi olacak?

Babam: Evet yani kısmen öyle olacak.

Eylül: T-tamam be bir Ayda'ya bakayım yaşadıkları ona ağır geldi.

"Eylül Ayda'nın yanına gider"

E: kanka iyimisin?
A: Sence nasıl olabilirim Eylül!

"İçeriden silah sesi gelir"

A: h-hemen saklan!
E: ne oluyor!
A: Ses çıkarma ve saklan
E: t-tamam

"Evde ayak sesleri ve o ayakların sahibi Ayda'nın odasına gelir"

?: Lanet olsun kaçmışlar!!

A: oh gitti sen nereye saklandın ve cam niye açık Eylül?

E: camı açtım ki camdan atlayarak kaçtığımızı düşünsün sonra bende yatağın altına saklandım.

E: hadi gel bakalım baban nereye saklanmış..

A: Ayy dalga geçme sen Eylül. gerçekten gidip iyimi diye baksak iyi olur.

E: Tamam.

"Ayda'nın babasının odasına giderler"

A: B-baba!

Keder ve ŞekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin