YÜZÜK

2.9K 221 126
                                    

Marinette

Bugün gene Adrien ile birlikteydim. Adrien dizimde yatarken bende onun saçlarını okşuyordum.

"Bu gece burada kalacak mısın?"

Diye sorduğumda başını olumsuz anlamda salladı.

"Eve gitmem gerek Nino başımın etini yiyor."

Dediğinde kıkırdadım.

Ellerimizi birbirine kilitlerken gözüm yüzüğüne kaydı. Ne güzel bir yüzük öyle daha yeni görüyorum.

"Yüzüğün çok güzelmiş."

Dediğimde biraz kıpırdandı.

"Evet güzel."

Diyip yutkundu. Gene garip davranmaya başladı?

Gözümü yüzüğe tekrar çevirdim. Gri renkte ki büyük ihtimalle gümüş olan yüzük parmağında çok güzel durmuştu. Biraz daha yüzüğe bakıp tekrar Adriene döndüm. Gözlerinde korku vardı. Neyden korkmuştu.

'Gece'

Gene gelen tıkırtı ile gözlerimi açtım ve Tanrı'dan artık daha çok sabır diledim.

Gene üstüme uzanıp boynuma dişlerini geçirir iken gene bağırmamak için kendimi zor tuttum.

Kafamı yana çevirdiğimde yastığımda olan elini gördüm ve elinde ki yüzüğü...

Bu yüzük... Adrian'ın parmağında olana çok benziyordu. Yüzük siyahtı ve üzerinde pençe desenleri vardı ama şekli aynıydı.

Gözlerimi ona dönderdiğimde boynumu bırakıp yüzüme baktı. Aslında Adrien'e benziyor ama çok değil. Saç şekilleri farklı ve koyu bir sarı rengi var, ten rengi daha koyu ve gözleri yemyeşil. Adrian'ın saçları güneş gibi sarı ve teni açıktı.

Son kez yüzüme bakıp pencereden gitti. Kaybettiğim kandan dolayı başım dönerken aklımda hâlâ yüzükler vardı.

Gözlerimi kapatır iken bu konuyu sonra düşünmeye karar verdim.

'Sabah'

Kalktığım rutin işlerimi halledip boynumu kapattım ve bilgisayarın başına geçtim. Bir site vardı eşyanın resmini çiziyorsun ve o sana gerçeğini gösteriyor.

Yüzüğü çizip bitti kısmına tıklarken beklemeye başladım. Fakat sayfa boş çıkınca gözlerimi kocaman açtım. Adrien'ın yüzüğünden başka yoktu. Adrien bunu özel mi yaptırdı? Oysa özel olsa bile paylaşılır. Adrien bu yüzüğü nereden buldu?

Düşündüğüm şey ile kendime tokat attım. Adrien ve Chatnoiri nasıl aynı yere koyarım. Adrien benim sevgilim ve bana karşı çok nazik ama Chatnoir öyle değil. O çok kötü birisi.

Ya kendimi kandırıyorsam?

Birazcık kafa dağıtmaya ihtiyacım var. Bu yüzden Alya'yı arayıp bana gelmesini istedim. O da ısrar etmeden kabul etti.

Bir süre sonra kapı çalarken Alya'yı içeri aldım. Biraz konuşup bir şeyler atıştırırken en sonunda ona aklımda ki soruyu sordum.

"Alya. Gizemli varlıklara inanıyor musun?"

Diye sorduğumda kafasını tabaktan kaldırıp bana baktı.

"Gizemli varlıklar derken?"

Diye sorduğunda omuz silktim.

"Vampirler mesela."

Dediğimde başıyla onayladı.

"Var olabilirler. Çünkü küçüklüğümden beri bu varlıklar eğer yok ise bunlar nasıl milletin dilinde dolaşıyor diye düşündüm. Bunları kim bulmuş mesela? Vampirler, kurt adamlar, uzaylılar... Bunları kim buldu? Bunların özelliklerini kim uydurdu?"

Dediğinde ona baya hak vermiştim. Alya hep çok mantıklı konuşurdu.

"Eğer bu dünyada yoksa eminim ki başka bir galaksi de bunlar vardır. Sonuçta evrende sadece bizim galaksimiz yok ve diğerlerinde ne olduğunu bilmiyoruz."

Diyip ağzına bir kek attı ve bitirdikten sonra devam etti.

"Belki başka galaksi de aynı bu dünyadan ve bizim gibi insanlardan vardır ve onlarda bizim varlığımızdan haberi yoktur."

(Bunlar benim hep düşündüğüm şeyler ama kimseye anlatamıyorum)

"Çok mantıklı düşünüyorsun Alya. Peki gerçek bir vampir ile karşılaşsan ne yaparsın? Mesela o senin kanını almaya çalışıyor?"

Dediğim şeye gülmüştü.

"Eğer düşündüğümüz vampir gibiyse ona sarımsak uzatırdım ya da gümüş. Bilirsin bunlardan çok kötü olurlar."

Doğru ama bu vampir de işe yaramıyor daha önceden denemiştim.

"Sen bunları niye soruyorsun? Bu tür konular senin ilgini çekmezdi."

Dediğinde irkildim.

"Sohbet olsun diye. Boşver."

Dediğimde tekrar gülmüştü.

"Peki mesela bunlar işe yaramaz ise? Sarımsak falan yani. O zaman nasıl kaçardın?"

Bir süre düşündükten sonra cevap verdi.

"Kendimi banyoya kitlerdim."

Bu da işe yaramıyor çünkü bunu denemiştim. Chatnoir banyonun kapısını kırarak almıştı beni.

(Umarım aklınızda soru kalmamıştır.)

"Banyo demişken senin banyonun kapısı kırılmıştı ne oldu tamir ettirdin mi?"

Dediğinde ona bakıp cevap verdim.

"Ertesi gün Adrien gelip yaptırmıştı. Parasını falan o verdi."

"Adrien mi?"

Diye sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım.

"Şey yanlış anlama ama Adrien sanki sana sevgisini gösteremiyor. Özel hayatınızda ne yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat Adrien bana soğuk geliyor."

Dediğinde şaşkınlık ile ona baktım.

"Aslında normalde gayet belli ediyor bence. Ben onunla mutluyum."

Dediğimde dudak büzdü.

"Bana öyle gelmiş demek ki."

Dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.

Ben bu beladan nasıl kurtulacağım?

Devam Edecek

Evet arkadaşlar bu günlük bu kadar oy verip yorum yapmayı unutmayın bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın, sağlıkla kalın, güle güle, by by😘😘

Kelime sayısı= 673

Vampir: Adrinette - MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin