KISKANÇLIK

3.4K 251 128
                                    

Marinette

Alya ile uzunca konuşup Adrien ile sevgili olduğumu söylemiştim. O bu duruma çok sevinirken ben hâlâ Chatnoirden nasıl kurtulacağımı düşünüyorum. Çok korkuyorum.

"Marinette, Luka geliyor."

Dediğinde başımı ona çevirdim.

"Luka mı?"

Dediğimde başını salladı.

"Duymuş senin hastene de olduğunu beni aradı bende evde olduğumuzu söyledim."

Dediğinde tamam anlamında başımı salladım.

"Etrafa çok negatif enerji saçıyorsun Marinette. Tüylerim diken diken diken oldu."

Dediğinde diklendim.

"Üzgünüm Alya. Çok yorgun hissediyorum."

Dediğimde Alya gene üzülmüştü.

"Uyumuyorsun ama."

"Uykum yok Alya."

Dediğimde kapı çalmıştı. Alya kapıya bakarken ben de düşünmeye devam ettim.

Luka'nın sesi bana doğru gelirken ayaklanmaya çalıştım. Luka beni görüp hemen bana sarıldı.

"Marinette! Cidden çok korktum."

Diyip ayrıldı benden. Koltuğa geri oturtup yanıma geçti hemen.

"Noldu sana böyle? Daha dün çok iyidin."

"İyiyim ben Luka."

"Kan değeri çok düşükmüş Luka."

Dediğinde Alya sadece göz devirdim.

"Neden kendine iyi bakmıyorsun Marinette?"

Diye sorduğunda Luka sorularından kaçmaya çalıştım.

Biraz zaman geçirdikten sonra Luka ikimizi de alıp evine götürdü. Dün yapamadığımız film gecesini yapıp kafa dağıtacaktık.

Luka yiyecek ve içecekleri hazırlarken Alya film seçiyordu. Güzel bir komedi filmi bulunca televizyonu ayarlayıp yanıma oturdu.

"İyi misin başın ağrıyor mu?"

Diye sorunca olumsuz anlamda başımı salladım. Luka tepsi ile yanımıza gelince Alya filmi başlattı.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Güzel geçen bir filmin ardından odayı telefon sesi doldurmuştu. Alya'nın telefonu çalıyordu.

"Oh Nino arıyor."

Diyip telefonu açıp yanımızdan kalktı. Bende kafamı Luka'nın bacaklarına koydum. Luka saçlarımı okşarken diğer eliyle de yüzümü okşuyordu.

"İyisin dimi Marinette?"

Diye sorduğunda evet anlamında başımı salladım. Kısa bir süre sonra Alya yanımıza gelmişti.

"Gençler ben sizi yalnız bıraksam nasıl olur?"

"Niye noldu ki?"

Diye sorunca Luka, Alya derin bir nefes aldı.

"Nino beni çağırıyor. Biraz gezmek istiyor benimle."

"Tamam git sorun yok."

Dediğimde yanağıma öpücük kondurdu.

"Teşekkürler kendine dikkat et kızım."

Dedi dışarı doğru giderken.

"Luka sende Marinette'ye göz kulak ol."

Vampir: Adrinette - MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin