ALYA

2.8K 218 46
                                    

Marinette

Alya'nın bende kalmasını istemiştim. Belki bir gece de olsa Chatnoirden kurtulabilirdim çünkü Alya ile birlikte yatacaktım. Gece odama çıkıp biraz daha konuşmaya başladık.

"Sen genelde evine yatılı olarak çağırmazdın ne oldu?"

Dediğinde omuz silktim.

"Canım öyle istedi."

Dediğimde güldü ve kendini yatağıma bıraktı.

"Hadi uyuyalım. Yorgunum baya."

Dediğinde bende kendimi yatağa bıraktım. İkimizde birbirimize dönük bir şekilde gözlerimizi kapatır iken aklımda ki kötü düşünceleri çıkardım.

'Saat gece 2-3 gibi'

Gelen ses ile korkuyla gözlerimi açtım. Kafamı kaldırıp etrafa baktığımda Chatnoiri gördüm. Ben yutkunur iken o kolumu tutup kaldırdı beni. Gözüm hemen Alya'ya gider iken onun derin uykuda olduğunu anladım. Yataktan indikten sonra kolumu çekmeye çalıştım.

"Bırak beni Alya burada!"

Diyerek fısıldadım.

"Umrumda değil!"

Diyip fısıldadı ve beni kendine çekti. Bedenlerimiz birbirine yapışır iken hemen boynuma yöneldi. Tam o sırada gelen çığlık sesi ile oraya baktık.

Alya uyanmış bize şok ile bakarken aniden ayağa kalktı ve beni kendine çekti. Tam ona dönüp ağzına açacak iken gözüne gelen yumruk ile yere düşmüştü.

Chatnoir ona yumruk atmıştı!

Aniden çığlık atarken hemen Alya'nın yanına çökmüştüm. Alya yüzünü tutmuş hareketsiz bir şekilde yatar iken ben onun adını sayıklıyordum. Kafamı Chatnoire çevirdiğimde korku ile Alya'ya baktığını gördüm. Hemen geldiği gibi gider iken tekrar Alya'ya döndüm.

Bayılmamıştı ama şok etkisi ile hakaret edip konuşamıyordu.

"Alya! Alya! Lütfen cevap ver! Lütfen!"

Diyip ağlar iken Alya zor da olsa elini yüzünden çekti ve o sırada burnunun kanadığını gördüm. Hemen şaşkınlık ile ayaklandım ve onu kaldırmaya çalıştım. Zor da olsa onu kaldırdım ve yatağa bıraktım. Şaşkınlık ile gözlerini açarken bende peçete ile burnunu silip kanı durdurmaya çalıştım.

"Alya iyi misin? Lütfen cevap ver. Korkuyorum."

Diyip ağlamaya devam ederken o sadece başını salladı. Hayatının en büyük şokunu yaşamıştı.

O gün sabaha kadar konuşmadık. Ben ağlarken o ise olayı anlamaya ve sindirmeye çalışıyordu.

Chatnoir ona nasıl yumruk atabilirdi!

İşin kötü tarafı Alya'nın gözünün altı morarmaya başlamıştı. Nino'ya ne diyecektik? Sabah Alya'yı buradan alıp kahvaltı yapmaya gideceklerdi.

"O kimdi Marinette? Daha doğrusu neydi?"

Diye kısık sesle sorar iken bende ne diyeceğimi düşündüm.

"Alya o... "

Kısaca bütün her şeyi anlatır iken Alya'nın ten rengi giderek iyice beyaz olmaya başlamıştı. Korku ile yerinde kıpırdanırken inanmayan gözlerle bana baktı.

"Marinette sen ciddi misin?"

Dediğinde giydiğim boğazlı badiyi çıkardım. Kocaman gözleri ile boynuma bakarken yutkundum. Alya yaklaşıp boynumda parmaklarını gezdirirken tekrar ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.

"Bunlar gerçek."

Diyip ısırık yerleri tekrar kontrol etti.

"Buna inanamıyorum. Gerçekten varlar. Sen bana bunu niye önceden söylemedin?"

Dediğinde gözlerimi kaçırdım.

"Korktum. Özür dilerim."

Dediğimde tekrar gözlerini kocaman açtı.

"Demek o gün hastanelik olma nedenin bu muydu?"

Dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.

Kapı çaldığında hemen badimi tekrar giydim ve kapıyı açmaya gittim. Gelen büyük ihtimalle Nino'ydu. Kapıyı açtığımda yanılmadığımı anladım. Nino'nun gülen yüzü beni görünce düşmüştü.

"Marinette sen ağladın mı? Ne oldu Alya iyi mi?"

Diye sorduğunda cevap veremedim. O cevap vermeyeceğimi anlamış ve içeri geçmişti. Bende kapıyı kapatıp onun peşinden gider iken o Alya'yı gördüğünde bir süre donuk kalıp hemen Alya'nın yanına koşmuştu.

Alya'nın yüzünü avuçlarının arasına alır iken korku ve üzüntü ile ona baktı. Gözünün morarmış yerini okşarken sorularını sıraladı.

"Alya yüzüne noldu? Kim yaptı bunu sana!"

Diye sorduğunda, Alya önce bana bakmıştı. Bana baktığında hemen başımı eğdim. Ona karşı çok utanıyordum.

"Dün gece... Eve birisi girmiş ve Marinette sese uyanmış. Uyandığımda bir baktım ki Marinetteyi taciz ediyordu. Bende onu kurtarırken o kişi bana yumruk attı. Marinette benimle ilgilenirken o kaçtı gitti."

Dediğinde şok ile ona baktım. O kişinin Chatnoir olduğunu söylememişti.

Nino sinirlendiğini belli eder bir şekilde sert konuştu.

"O kişinin yüzünü gördünüz mü?"

Dediğinde, Alya başını olumsuz anlamda salladı.

"Hayır maskeliydi. Siyah bir maskesi vardı."

Nino gözlerini şok ile açarken, Alya'nın yüzünde olan ellerini bastırmaya başladı. Gözlerimi kocaman açarken Alya'nın canının acıdığı çok belli oluyordu.

"Nino canımı acıtıyorsun."

Dediğinde Alya, hemen bağırdım ve ellerini ondan çektim.

"Ne yapıyorsun canını acıttın!"

Diyip onu geri çektim. Nino inanamaz gözlerle ikimize bakarken ayağa kalktı ve Alya'nın ellerini sıkıca tuttu.

"Özür dilerim Alya. İstemsiz oldu affet."

Dediğinde, Alya sorun yok dercesine başını salladı.

"Önce hastaneye sonra polise gidelim olur mu?"

Dediğinde, Alya hızla ellerini çekti ve başını olumsuz anlamda salladı.

"Hayır gerek yok. Marinette gözüme krem sürdü zaten ve polise gitsek ne olacak? Hiç bir şey bulamazlar. O kişinin her yeri simsiyahdı. Hiç bir iz bulamazlar."

Dediğinde, Nino şaşırtıcı bir şekilde zorlama yapmadı. Oysa aşırı inatcı birisiydi.

Devam Edecek

Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadar.

Bölümler biraz geç gelebilir ve bu hikaye biraz kısa sürebilir. Tam net bölüm veremem ama 15 bölümde final olabilir yada 18 falan.

Bütün günü mü sevgilim ile ve ev işleri ile harcıyorum ve kitap yazmaya anca yatarken zaman oluyor. Sevgilimi de gündüzleri yanlız bırakmak istemiyorum ve o uyuyunca burası için fırsat buluyorum.

Ama diğer kitaplar gibi 25 bölüm falan yapmayı düşünmüyorum.

Neyse arkadaşlar oy verip yorum yapmayı unutmayın bir sonraki bölümde görüşmek üzere, hoşçakalın, sağlıkla kalın, güle güle, by by. 😘😘

Kelime sayısı= 801

Vampir: Adrinette - MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin