Adrien
İçimi yiyip bitiren korku bütün iliklerime işliyordu.
Dün Alya'ya vurmuştum ve Nino az önce onun yanına gitti.
Her an ölebilirim!
Üstelik Plagg hiç iyi değildi. Son günlerde çok güçsüzleşmiş ve yerinden kalkamaz hale gelmişti. Şuan ise komidinin üstünde halsiz bir şekilde yatıyor. Hasta mı bilmiyorum ama ona nasıl yardım edeceğimi bilmiyorum ve bana bir şeyde söylemiyor.
Birde Marinette var tabi. Kanı artık boğazımı yakmaya başlamıştı. Neden böyle olmuştu? O kanı almak için kafayı yerken şimdi neden boğazımı yakıyordu? Kanı hâlâ çok güzel hâlâ o kanı çok istiyorum ama bir türlü onun bütün kanını alamıyorum.
Bana ne oluyor böyle?
Dış kapının hızla çarpma sesinden dolayı yerimden zıplar iken Plagg bile korkmuştu.
"ADRİEN!"
Diye gelen Nino'nun sesi ile beni bayıltacağını anlayıp aşağıya indim.
Yazar
Adrien odadan çıkar iken hemen Wayzz hemen uçarak içeri girdi. Aşağıdan bağırış kavga sesi gelir iken onun umursadığı tek şey Plaggdı.
Plagg'ı yorgun, bitkin bir şekilde görünce içi acıdı. Bunca yıllık arkadaşını bir sorumsuz insan yüzünden böyle görmesi onu sinirlendiriyordu.
"Plagg nasılsın?"
Diye sorduğunda, Plagg zorda olsa kafasını kaldırdı.
"İyi değilim Wayzz. Neden ölecekmişim gibi hissediyorum?"
Dediğinde, Wayzz suratını iyicene astı.
"Plagg sen kötülük için değil iyilik için varsın."
Dediğinde, Plagg ona gene baktı.
"Belki sen kötülük yapmıyor olabilirsin ama sahibin seni kullanarak kötülük yapıyor. Sende buna izin veriyorsun. Kwamiler kötülük yapar ise ölürler bunu biliyorsun ve sende bunu yaşıyorsun şuan. Sadece sahibin kötülük yaptığı için ölümün erteleniyor."
Diyip derin bir nefes aldı ve devam etti.
"Sırf o kutunun içinde yaşamamak için kötülük yapmayı kabul ediyorsun. Plagg bunu yapma. İlk başta sen olmak üzere bir çok kişinin canı yanacak. Marinette'nin yanıyor, Alya'nın yandı, Nino'nun yanıyor. Artık buna son vermek lazım."
Dediğinde aşağıdan gelen çarpma sesi ile bir süre sustu dikkatini oraya verdi.
"Galiba Nino Adrien'i dövüyor."
Deyip umursamazca konuştu Plagg.
"Ne yapmamı istiyorsun? Aklımda bir plan var ama Marinette çok kötü olur o zaman."
Dediğinde Plagg, Wayzz derin bir iç çekti.
"Ne yaparsan yap Marinette her türlü kötü etkilenecek. Onun geleceği parlak değil."
Dediğinde, Plagg gözlerini kapatıp gözyaşlarını döktü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Akşam olmuş ve Plagg yazdığı kağıdı bitirmişti. Adrien, Nino ile olan kavgasından sonra uyumuştu. Hem olanları unutmak için hemde ağrılarını biraz dindirmek için uyumuştu.
Birazdan Marinette'nin yanına gideceklerdi ve gitmeden önce bu kağıdı Marinetteye vermeliydi. Umuyordu ki zamanında yetişebilirdi.
Bu karar Marinette için her ne kadar kötü olsa da artık olanlara göz yumamıyordu.
Wayzz ile birlikte gizlice pencereden gittiler. Bunu çok gizli bir görevdi. Adrien bunu öğrenirse Plagg'ı kesinlikle öldürürdü.
Sonunda Marinette'nin evine gelince içeriyi kontrol ettiler. Kimsenin olmadığını görünce sakince içeri girdiler. Marinette'nin kolayca görebileceği bir yer arıyorlardı.
En son çalışma masasını uygun bulup kağıdı oraya bıraktılar ve hızlıca evden çıkıp Adrien'in evine gittiler. İkisi de hiç bir şey fark ettirmeden eve döndüklerinde ondan mutluları yoktu.
Marinette
Alya ile uzun bir konuşma yaptık Nino gittikten sonra.
Alya, Chatnoir'in gerçek kimliğinin bizim bir yakınımız olabileceğini söylüyor. Gerçi bende öyle düşünüyorum ama bu çokta korkutucu bir şey.
Düşünsene sürekli gülüp eğlendiğin insan senin her gece kabusun oluyor.
Düşüncesi bile ürkütücü!
Gerçi Chatnoir'in varlığı bile ürkütücü.
Odama çıktığımda kaderimin bu olduğunu düşünmeye başlamıştım. Sanırım kaderime boyun eğmeye başlıyordum.
Çalışma masasına oturup biraz stres atmak için çizim yapacak iken gözüme bir kağıt ilişti.
Düzenli bir şekilde katlanmış kağıdı elime alırken açıp bakmak ve önemsiz ise çöpe atmak gibi bir düşüncem vardı.
Tabi içinde yazanları görmeseydim.
"Eğer Chatnoir'in kim olduğunu görmek istiyorsan bu gece onun parmağında ki yüzüğü çıkar ve gerçek kişiliğini gör."
Devam Edecek
Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadar. Bu bölümde kısa oldu ama yapacak bir şey yok.
Size bir soru sormak istiyorum utangaçlığınızı veya özgüvensizliğinizi nasıl yenebiliyorsunuz? Bana tavsiye verir misiniz?
Oy verip yorum yapmayı unutmayın bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın, sağlıkla kalın, güle güle, by by 😘😘
Kelime sayısı= 614
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir: Adrinette - Marichat
FanficAdrien bir vampir ve bu zamana kadar tek bağımlı olduğu şey Marinette'nin kanı. Adrien Chatnoir halinde her akşam Marinette'nin kanını içerken, Adrien haliyle ise Marinette ile sevgili olmaya çalışır. Maalesef ki Marinette sevdiği adamın her geces...