.
.
.
40
!vote vote vote!
.
.یوری :- خوشکەکەم .. حاڵت باشە ؟؟؟
مارنی :- لە ژیانم !!
کای :- بێ گومان خاتوونەکەم ... هەر دەبێت لە ژیان بیت ..
مارنی :- یوری .. تۆ هاتیتە لام .. (چاوەکانی پڕ فرمێسک بوون ) تکایە مەڕۆ لێرە .. من وادەمرم .. ئێرە بۆم وەک زیندانە .. تکایە مەڕۆ بێزارم سوێند دەخۆم ..
یوری :- من لێرەم خەم مەخۆ ... هەم .. چۆن توانیت کارێکی ئاوا بکەیت ها ؟؟ خەریک بوو لە خەمان بمان کوژیت .. گەمژە !!
مارنی :- ببوورە تکایە یوری .. بەڵام سوێند دەخۆم بێزار بووم ..
کای :- دەزانی هاوڕێکەت چەندە خەمی تۆی بوو ؟؟ زۆر خراپ بوو حاڵی ..
یوری :- وایە .. کای ڕاست دەکات .. چۆن دەتوانی شتێکی ئاوا بکەیت ؟؟ وە هەم بۆ بەمنت نەوتوە هاوڕێت هەیە ؟
مارنی :- ببورن ..... بەڵام ترسام بە باوکم بڵێن بۆیە نەم وت .. خۆت دەزانی باوکم بزانێت من تەواو دەبم بۆیە ..گەر تۆش پێت خۆش نیە قسەی لەگەڵ ناکەم چیتر ..
یوری :- بێ خەم بە ...قسەم لەگەڵی کرد .. کوڕێکی زۆر باش دیارە ..وە .. کای ئاگادارت دەبێت تا باوکم نەزانێت .. ئەوانی تریش لەگەڵ تۆن .. بەسە ئەوەندە مەڵێ کەسم نیە .. ئێمە هەمووان لاتین باشە ..
مارنی :- ببورە دووبارە نابێتەوە ..
یوری :- بوراوی .. وە بڕۆ داوای لێ بوردن لە هاوڕێکەشت بکە .. چۆن دەبێت ئەو ئاوا خەم بخوات بەهۆی تۆ .. دەی ئێمە دەڕۆینە دەرەوە .. چیت ویست بانگمان بکە باشە ..ئەوەش موبایلەکەت ... بەڵام دەستت مەجوڵێنە زۆر ها ...
مارنی :- باشە سوپاس ..
کای و خوشکەکەی ڕۆشتنە دەرەوە .. دەترسا نامە بۆ هاوڕێکەی بنێرێت .. چونکە بە گوێی نەکرد و کاری هەڵەی کرد ..
" ببورە بۆ خەمبار کردنت .. "
دوای چوار خولەک ..
×ئەی خوایە .. ئەوە خۆتی ؟؟ باشیت ئێستا ؟؟ ئازارت نیە ؟؟ ×
"باشم .. "
×تەنها وەڵامم بدەرەوە چۆن بوێری ئەوەت کرد کاری ئاوا بکەیت ها ؟!!! ×
" ببورە .... زۆر بێزار بووم لە ژیان بۆیە .."
×جا با بێزاریش بیت دەبێت ئاوا بکەیت ؟؟ پێویستە خۆتت خۆش بوێت .. خۆت لە سەرووی هەموو شتێکیت .. گەر خۆتت خۆش ویست کاری هەڵە هەرگیز ناکەیت !!×
"سوێند دەخۆم دوای کردنی ئەم کارە ڕێک پەشیمان بومەوە .. "
× هممم پەشیمانی دادت نادات ... ×
YOU ARE READING
Secret Gril ✔️
FanfictionCompleted ✔️✔️✔️ ئەو ڕووداوە لە ناکاوەی کە وای کرد هەر دوو لا سەرسام بن .. من خۆشم ویستی بێ ئەوەی بوبینم .... چی گەر تۆم دی ؟؟ چی ڕوودەدات ؟؟ بەڵام تۆ باوەڕم پێ ناکەیت !!! تۆ کەسە شارەوەکەی منی ئەمە دەزانیت ؟ هەر بەڕاست تۆ کێی ؟؟؟ مافی چیرۆکەکە بۆ...