.
.
.
!!50!!
Vote
&
Tag your friends
.
.
.
دوو کەس ئەوانیان بینی ... ئەویش یونگی و جین وە هەردووکیان ڕووخساری کای یان بینی زانیان ئەم کچە کێیە ...نامجون :- ئـــ .... ئەو چاوەکانی زۆر جوان بوون
یونگی :-نەت زانی کێیە ئەم کچە ؟
نامجون :- ئاهـــ نەخێر بەداخەوە
جین ویستی پێی بڵێت یونگی قۆڵی گرت وەک ئەوەی نەهێڵی ئاشکرای بکات ... جین تێ گەشت و هەردووکیان بڕیاریان دا پێی نەڵێت تا خۆی دەزانێت .....
جۆنگ کووک :- هیۆنگ .... ئەوت زۆر بە دڵە ؟ نەت بینیوە تۆ ئاخر ....
نامجون :- ڕووخسار گرنگ نیە جۆنگ کووک ... گرنگ باشی دڵە من کەسایەتیم بە دڵە نەک ڕووخسار ....
خەندەیان کرد بۆی دواتر کەمێک لە باخچەکە مانەوە کاتی پشوو تەواو بوو پاسەوانەکان کە لە دوورەوە وەستابوون هاتن و ئەوانیان بردەوە بۆ کۆمپانیا و دەستیان بە کار کردن کرد ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
لای مارنی ....
هەر کە ڕای کردە نێو ئوتومبێلەکە شڵەژاو بوو زۆر زۆر
کای :- خاتوونەکەم خۆ هیچت بەسەر نەهات کاتێ کەوتی ؟ باشیت ؟؟؟
مارنی :- تۆ بە نەفرەت بیت باشە ... واتا تۆ لە خۆڕا من شێت دەکەیت ..گەر منی بینیبا چی ؟
کای :- خاتوونەکەم زوو بێت یان درەنگ هەر ئاشکرا دەبێت ....
مارنی بێ قسە مایەوە دواتر شتێکی بیر هاتەوە ..
مارنی :- ئەی نابێت بڕۆیت بۆ مۆڵ تا جل بکڕین ؟؟ گەر باوکم زانی چی ؟؟کات کەمە
کای خەندەی کرد لە دواوە کیسەیەکی گەورەی دەر هێنا ... پڕ جل و بەرگی جوان بو :- خۆ وتم هەموو شتێ بۆ من جێ بێڵە ...
مارنی :- واهـــ تۆ کەسێکی زۆر ترسناکی ها بەهەر حاڵ سوپاس ....
کای :- شایەنی نیە
دواتر گەشتنەوە ماڵەوە چوو بۆ ژورەکەی کەمێ خەوت ...
ــــــــــــــــــــــــــــــ
ئێوارە ....
کوڕەکان و جۆنس گەڕانەوە ماڵەوە کەمێک پشویان دا دواتر ڕۆشتن بۆ نان خواردن ...
دایکی مارنی خزمەتکارێکی نارد تا بی هێنێتە خوارەوە ...
مارنی هاتە خوارەوە چاوەکانی بە خەو بوو زۆر کیوت بوو شێوەی :-ببورن بۆ دوا کەوتن
جۆنس :- کێشە نیە کچەکەم دانشە دەی نانەکەت بخۆ ...
دانشت و دەستی بە نان خواردن کرد جین و یونگی سەیریان کرد و خەندەیان کرد ..
YOU ARE READING
Secret Gril ✔️
FanfictionCompleted ✔️✔️✔️ ئەو ڕووداوە لە ناکاوەی کە وای کرد هەر دوو لا سەرسام بن .. من خۆشم ویستی بێ ئەوەی بوبینم .... چی گەر تۆم دی ؟؟ چی ڕوودەدات ؟؟ بەڵام تۆ باوەڕم پێ ناکەیت !!! تۆ کەسە شارەوەکەی منی ئەمە دەزانیت ؟ هەر بەڕاست تۆ کێی ؟؟؟ مافی چیرۆکەکە بۆ...