.
.
.
!!44!!
Vote
&
Tag your friends
.
.
.مارنی لە ژوورەکەی خەوت ..
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
(نامجون)
بەڕاستی گەشتێکی زۆر درێژ بوو .. بە دوو فڕۆکە گەشتین .. هەر کە گەشتین لە دەرەوە زیاتر لە چوار ئوتومبێلی بەرزی ڕەش وستابوون .. لە یەکێکیان پیاوێکی خانەدان هاتە خوارەوە ..
دەبێت زۆر سوپاسی بانگ پیدینیم بکەم .. چونکە وتی ئەم بەڕێوبەرە خۆی دێت بۆ پێشوازی میوانەکانی .. کەواتە ئەوە هەوە ..
گەر نەمان زانیبوایە لەوانەیە قسەیەکمان بکردبوایە بە دڵی نەبوایە و پاشگەز بوبایەوە ... بەڵام هەڵە بوم .. ئەو زۆر بەڕێزەوە سڵاوی لێ کردین و ڕۆشتینە نێو ئوتومبێلەکان و بوین بە بەش بەش ..من لەگەڵ بەڕێوبەرەکە بووم ..داوای کرد من لەگەڵی بم وەک سەرۆکی گروپەکەم ..
باوکی مارنی :- سڵاو . .من "جۆنس" ـم .. بەڕێوبەری کۆمپانیای CGM هیوادارم بتوانم بۆ عەقد بەستنەکە لەگەڵتان بم و باشترینتان پێشکەش بکەم ..
نامجون :- هیوادارم .. من "کیم نام جون" ـم.. لیدەری گرووپی BTS ـم و سەر بە کۆمپانیای بیگهیت ـم .. هیوادار بتوانین باشترین پێشکەش بکەین ئێمەش ..
جۆنس :- هیوادارم ...
دواتر لەڕێگا بووین تا گەشتین بە شوێنێک .. هەمووی بە دیواری بەرز داپۆشرابوو .. وە زۆر گەورە دیار بوو .. پێم وابێت ئەمە کۆمپانیا نیە .. وە هۆتیلیش نیە ..
بەڕێز جۆنس هەستی بە ڕووکارە سەیرەکەی ڕووخسارم کرد .. بۆیە قسەی کرد ..جۆنس :- ئەمە ماڵەکەمە .. من زیاتر میوانەکانم دێنم بۆ ماڵەکەم .. وە بە هۆی ئەوە ئێوە بە شاراوەیی هاتون ..هەر کەسێک دەبێت ئێوە بناسێت لێرە فان بێت یان هەر چی بێت ..بۆیە ڕێگام نەدا بچن بۆ هۆتێل ...
نامجون :- ئاخر ئەمە شتێکی باش نیە .. چۆن دەبێت بێین بۆ ماڵەکەت ..
جۆنس خەندەی کرد :- منیش ئەمە دەزانم .. من زۆر میوان بۆم دێت .. وە بەناو بانگی وەک ئێوە بۆم دێن .. من ڕەچاوی هەموو شتێکم کردوە ..
ڕووبەری ماڵەکەم وەک دەبینیت زۆر زۆر گەورەیە .. دە مەتر دوور تر لە ماڵەکەم ماڵێکی تر تابڵێی گەورەم دروست کردوە بۆ میوانەکانم .. بۆیە دەتوانن بە ئارامی لەوی بن لە هیچ شت سترێس مەبن باشە ؟؟نامجون :- ئۆهـ ..زۆر سوپاس ..
جۆنس :- وە سەبارەت بە عەقد بەستنەکە ... ئیمڕۆ دیارە زۆر ماندوون ...بەیانی هەموان دەڕۆین بۆ کۆمپانیاکەم و هەموو شتێک دەبینم ئینجا بڕیار دەدەم وە هیوادارم باشترین بن تا من عەقد ببەستم لەگەڵتان ..
CZYTASZ
Secret Gril ✔️
FanfictionCompleted ✔️✔️✔️ ئەو ڕووداوە لە ناکاوەی کە وای کرد هەر دوو لا سەرسام بن .. من خۆشم ویستی بێ ئەوەی بوبینم .... چی گەر تۆم دی ؟؟ چی ڕوودەدات ؟؟ بەڵام تۆ باوەڕم پێ ناکەیت !!! تۆ کەسە شارەوەکەی منی ئەمە دەزانیت ؟ هەر بەڕاست تۆ کێی ؟؟؟ مافی چیرۆکەکە بۆ...