❣︎19❣︎

1.1K 224 197
                                    

.
.
.
50
vote
&
tag
your friends
.
.
.

هەموو کوڕەکان بە تێ نەگەشتنەوە سەیری ئەم دووەیان دەکرد ....

نامجون :- تـــ .... تۆ !!

مارنی :- .....

نامجون :- بۆچی ؟ بۆچی بێ دەنگ بوویت ها ؟

مارنی :- بمبورە تکایە .... نەم توانی سوێند دەخۆم ...

جیمین :-هیۆنگ چی ڕوویداوە ؟؟ بۆچی ئاوا قسە دەکەن ؟

یونگی :- چونکە یەکتر جوان دەناسن ئەم دووە

هەمویان بێجگە لە جین و نامجون :- چی ؟؟؟

تای :- هیۆنگ مەبەستت چیە ؟

جین :- همممم .... ئەمە خاتونە شاراوەکەیە

هەموان بە شۆکەوە سەیریان کرد ... مارنی سەری هێنا خوارەوە دەترسا لە هەموو شتێک بە تایبەتی باوکی گەر زانی تەواو دەیکوژێت ئیمجارە ...

کای بینی هەموو شێوازی ڕوخساریان شۆکە ترسا ئەوەی نەیدەویست ئێستا ڕوو بدات ڕووی دابێت .. بۆیە بە خێرایی ڕۆشت بۆ لایان و مارنی کەمێک لادا ..

کای :- چی بووە ؟

جین :- ئۆهـــ پیاو ... درەنگ هاتی ساتی ئاشکرا بوونی بابەتەکە نەهاتی لە دەستت دا

کای شۆک بوو :- چی ؟؟؟ خاتو ئێلیس ! ئــەمە ڕاستە ؟؟؟

ئێلیس هیچی نەوت تەنها ئەوێی جێ هێشت تا دور بێت لە چاوی باوکی و خۆی ئارام بکاتەوە ...

کای بە ئیشارەت بە یووری وت بڕوات بە دوای ئەویش ڕۆشت. ..

نامجون :- من هێشتا باوەڕ ناکەم ... دەمەوێ قسەی لەگەڵ بکەم کەمێک

کای وەستاندی :-من چیم پێ وتی ؟ خۆ وتم باوکی توندە ! شتێکی لەم شێوەیە بزانێت شێت دەبێت دڵنیابە بۆیە وا مەکە بەڕێز جۆنس هەست بکات ... هەر نا تا ماڵەوە هێمن بەرەوە و خۆت ئاسایی دەرخە ..

نامجون :- کەواتە ئەمە تۆ بویت ! من مێشکم لە دەست دەدەم .... کەواتە ئەو ناوی مارنی نیە ؟

کای :- ئەو ناوی ڕاستی مارنی یە تەنها بێگانەکان بە ئێلیس ناوی دەبەن ... بۆیە ئێوەش هەر بە ئێلیس ناسیتان ....

نامجون دانشت لەسەر کورسیەکەی .. باوەڕ کردن بەم شتە زۆر سەیرە دەستی لەسەر نێو چەوانی دانابوو هەوڵی ئەوەی دەدا خۆی هێمن بکاتەوە ...

Secret Gril ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant