.
.
.
vote
&
tag your friends
.
.
.بەیانی داهات ... مارنی چاوەکانی کردەوە .. یەکەمین شت کە سەیری کرد لای گۆزەکە بوو .. زانی کە خزمەتکارەکە بۆ کای بردۆتەوە ..
هەڵسا دەمو چاوی شوشت بەڵام به ئاگاداری بەهۆی برینەکە سەری ..
دواتر دانشت لەسەی جێگاکەی .. هیچ نیە خۆی پێوە خەریک بکات .. هەڵسا تا بخوێنێت توانای نەبوو .. چونکە برسی بوو .. وە کە گەڕایەوە دوێنێ شەو بەهۆی ئەوەی سزا درا و ماندوو بو خەوت .. هیچی نەخواردبوو ..زۆریشی برسی بوو ..
لە درگای ژوورەکەی درا ..
مارنی :- وەرە ..
درگاکە کرایەوە کای زۆر بە کیوتی سەری دەر هێنا :-بەیانی باش ..ئۆهـ ..خاتو ئێلیس هەڵساوە لە خەو ..
مارنی خەندەی کرد :- بەیانی تۆش باش ..
کای هاتە ژوورەوە لەگەڵ خزمەتکارەکەی مارنی .. خواردنیان بۆی هێنابوو ..
کای :- باش خەوتی خاتوونەکەم ؟
مارنی :- بەڵێ ..وە زۆر سوپاسی هەردوکتان دەکەم کە دوێنێ لەگەڵم بوون ..
خزمەتکارەکە :- هیچمان نەکردوە خاتو ئێلیس ..سەرت ئازاری هەیە ؟
مارنی :- ناهـ ..باشم .. زۆرم برسیە خەریکە بمرم لە برسان .. دوێنێ هیچم نەخوارد ..
کای و خزمەتکارەکە خەندەیان بۆی کرد .. وە کای پێشنیاری بۆ خاتوونەکەی کرد کە لە بالکۆنەکە نان بخوات و کاتێکی خۆشی هەبێت ..
ئەویش ڕازی بوو .. لە بالکۆنەکە کەشێکی خۆشی هەبوو .. تەنیا جێیان هێشت و نانەکەی خوارد بە ئارامی ..دڵی خۆش بوو تا ئەو کاتەی باوکی ساتەکەی تێک دا ..
باوکی دەڕۆشت بۆ کار ... کچەکەی لە بالکۆنەکە بینی .. زۆر بە ساردی سەیری کرد ..ئەمە وای کرد مارنی زۆر زۆر خەم بخوات و چاوەکانی پڕ فرمێسک بن . .ئەمە هەرگیز باوکی نیە کارێکی ئاوا بکات ..هەموو کات دوای هەر شتێ بۆ بەیانیەکەی باش دەبوونەوە . .بەڵام ئیمجارە وا نیە .. ساردە زۆر .. وە سزاشی داوە ..
دوای تەواو کردنی نانەکەی خێرا ڕۆشتەوە ژوورەوە .. دانشت و دەستی بە خوێندن کرد ..
تا خوانی نیوەڕۆ خوێندی ئەمەش ماوەیەکی زۆرە ..
دواتر خزمەتکارێک هاتە ژوورەکەی وتی باوکی دەڵێت بێت بۆ نانی نیوەڕۆ .. مارنی هەڵسا بێ هیچ قسەیەک ڕۆشتە خوارەوە و دانشت ..
بۆ یەک چرکەش سەیری چاوی باوکی نەکرد .. چونکە کە سەیری دەکات ئەو زلە بە ئازارەی بیر دەکەوێتەوە .. بێ ویژدانیەکەی بیر دەکەوێتەوە ..
باوکی :- خوێندنت چۆن دەڕوات ؟ ئامادەکاریت کردوە بۆ تاقیکرنەوەی کۆتایت ؟
مارنی وەڵامی دایەوە لە کاتێکا نانی دەخوارد هیچ سەیری نەدەکرد :- باش دەڕوات ..
CZYTASZ
Secret Gril ✔️
FanfictionCompleted ✔️✔️✔️ ئەو ڕووداوە لە ناکاوەی کە وای کرد هەر دوو لا سەرسام بن .. من خۆشم ویستی بێ ئەوەی بوبینم .... چی گەر تۆم دی ؟؟ چی ڕوودەدات ؟؟ بەڵام تۆ باوەڕم پێ ناکەیت !!! تۆ کەسە شارەوەکەی منی ئەمە دەزانیت ؟ هەر بەڕاست تۆ کێی ؟؟؟ مافی چیرۆکەکە بۆ...