❣︎13❣︎

1K 214 74
                                    

.
.
.
!!45!!
Vote
&
Tag your friends
.
.
.



کات تێپەڕی ...

ئیمڕۆ کۆتا ڕۆژی تاقیکرنەوەی مارنیە .. زۆر زوو هەڵسا .. بڕیاری دا زووتر بڕواتە دەوام و خۆی ئامادە بکات بەباشی .. دایکی ئامادەی کرد ..
یوری دەبوو بڕوات بۆ نەخۆشخانە نەخۆشی زۆر بوو .. لە ماڵ نەبوو ..

باویکشی کاری زۆر بوو هەر کاتژێر پێنجی بەیانی ڕۆشت بۆ کارەکەی ..

دایکی :- کچەکەم ... دەتەوێت لەگەڵت بێم ئیمڕۆ ؟

مارنی :- ناهـ ... خۆم دەڕۆم .. وە هەم کای و دوو پاسەوانەکەم لەگەڵە ..ناخۆشە دە پاسەوان بۆیە کەمم کردەوە بە زۆر تا یوری ڕازی بوو ..

دایکی خەندەی کرد ..

دواتر نانی خوارد و ماڵئاوایی کرد و ڕۆشتە دەوام .. کات زوو بو . .لە پۆلەکەی دانشت کای لەگەڵی بوو ..هێوا هێوش قوتابی دەهاتن ..

کای :- خاتونەکەم ..

مارنی :- بەڵێهـ ؟

کای شتێکی لە پشتی دەرهێنا و دای بە مارنی ... مارنی کردیەوە شۆک بوو .. خەندەی کرد ..

مارنی :- کەواتا دیاریەکەی دایکم گەشت ..زۆر سوپاس ..

کای :- هەموو شتێک بۆ خاتونەکەم .. بە دڵتە؟

مارنی:- بەڵێ زۆر جوانە .. دڵنیام دایکیشم بە دڵی دەبێت ..

مامۆستاکه هاتە ژوورەوە . .مارنی دیاریەکەی خستە ژێر مێزەکەی .. دەستیان کرد بە وەڵامدانەوەی پرسیارەکان ..
کای دووبارە بۆی دەنوسی .. خۆی نەی دەتوانی .. لەبەر دەستی .. وە دەمو چاوی باشترە ...برینی چاک بوە .. تەنها لای چاوی کەمێکی ماوە . دەنا باشتر بووە ..

دوای تاقیک کردنەوە هاتنە دەرەوە ... مارنی دڵی زۆر خۆش بوو .. چونکە تەواو بوو . .وە ئیمڕۆش زۆر باش بوو لە تاقی کردنەوە ..بەڵێهـ ...

لە نێو ئوتومبێلەکە قسەیان دەکرد ..
مارنی سەیرێکی نێو سەیارەکەی کرد .. نەخێر !!!!

مارنی هاواری کرد :- ئوتومبێلەکە بوەستێنە !!!!

کای :- چی بوە خاتو ئێلیس ؟؟؟ هیچی هەڵە هەیە ؟؟؟؟؟

مارنی :- کای .. دیاریەکەم ... جی هێشت لە دەوام ... چی بکەم ؟؟؟؟ نەخێر تکایە ..

کای سەیرێکی کاتژێری دەستی کرد .. کات مابوو :- هێور بەرەوە خاتوونەکەم .. کات ماوە ..دەگەڕێینەوە و دەیهێنینەوە .. گەورەم بگەڕێوە دەوام ..

شوفێر :- باشە هەر ئێستا ..

زۆر بە خێرایی گەڕایەوە .. مارنی زۆر خەمی دەخوارد ..ئەمە زۆر چاوەڕوانی بو تا گەشت ...ئێستاش بیری چووە ..

Secret Gril ✔️Where stories live. Discover now