Umut Kalmadı / Final

333 55 113
                                    

Genç kız ilk defa gördü.

Tam 15 kere buraya geldi, ama ilk defa gördü.

Arven Özen
1995 - 2020

Kız bunun olacağını en başından beri biliyordu ama gizledi. Umut vardı çünkü bir zamanlar.

Mezarın üzerinden kalkıp kenarına oturdu Laden.

Sonra birden gözyaşları ve sesi özgürlüğe kavuştu. Bağıra bağıra ağladı.
Tüm içini dökmeyi planlıyordu.

"Arven yemin ederim seni çok seviyorum, b-ben özür dilerim hepsi benim suçum."

Ve yine bir bağırma.

"Ben sensiz ne yapacağım Arven ha? Neden gittin, neden?"

Kız saatlerce neden diye sayıkladı, bir yandan da ağlıyordu.

Neydi bu sevgi? 23 yıldır yıkılmayan Laden'i öldürmüştü?

Kız dayanamıyordu. Kalbi öyle çok ağrıyordu ki elinden gelse söküp atardı.

Acaba diye düşündü, kalbini söküp Arven'in kalbine koysa yaşar mıydı sevdiği?

Bu düşüncesiyle saçlarını sıkı bir şekilde çekti.

Ne düşündüğünü veya ne yaptığını bilmiyordu. Aklı yerinde değildi.

Kalbi mi? O zaten Arven'le beraber ölmüştü.

Genç kız saatlerce ağladı orda. Sonra dayanamadı ve ayağa kalktı.

Yanında kalem ve kağıt vardı. Kaçma planı için kullandığı kağıtlar ve boya kalemleri hani.

İçinden geçenleri, eskileri ve şu anı yazdı.

Bu not sevdiğine değildi ama içinde kalacaktı yazmasa. Belki okuyamayacaktı sevdiği bu notu ama yazacaktı yine de.

Uzun bir not yazdı.

Yazdığı şeyi okudu. Ve aktığını fark etmediği gözyaşı kağıda düştü.

Kızın cebinde bıçak vardı. Hastanede görüp almıştı çıkarken. Her şeyi planlamıştı çünkü.

Biraz mezarlıkta gezindi. O anda gözüne anne ve babasının mezarı çarptı.

Ve bir de kürek.

Yavaş adımlarla oraya gitti. Annesinin yanına oturup toprağını öptü onlarca kez. Babasını da aynı şekilde öptü.

Sonrasında küreği aldı ve sevdiğinin yanına gitti.

Hızlı hareketlerle Arven'in tam yanında bir yer kazmaya başladı. Kendi boyuna göre.

Yaklaşık yarım saat kazdıktan sonra mezarın içine girdi. Bir elinde not, diğer elinde bıçak.

Bıçağı kaldırdı.

Umut kalmadı diye geçirdi içinden.

Umut kalmadı sevgilim.

Bıçağı ani bir hızla sapladı sol yanına, tam kalbinin üstüne.

Ve genç kızın son sözleri "seni seviyorum Arven" oldu.

Mutlu sonla biten hikaye yoktur. Çünkü sonu olan bir hikaye mutlu değildir.

Umut Kalmadı"

Buraya da etiket atın ballarım.

Umut Kalmadı' textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin