7

262 52 79
                                    

Genç kız sevgilisinin, mezarlığın yanında olan evine doğru gidiyordu yine. Bu sefer eve girecekti, geri çekilmeyecekti.

Kendisini göstermenin heyecanı vardı üstünde yine, kalbi pıt pıt atıyordu ve bu genç kızı gülümsetiyordu.

Evin kapısına geldi ve derin bir nefes çekti içine. Aklına geçmiş geldi sonra. Her şey karışmıştı, aklı almıyordu.

Şimdilik bunları boşvermeyi düşündü ve zile bastı. Kapı hemen açılmıştı. Kadın bu sefer gerçekten mutlu gibiydi.

"Ben geldim, yeniden." dedi genç kız.

Kadın gülümsedi ve "hoş geldin kızım. Arven seni bekliyordu." dedi.

Laden şaşırmıştı. Ne yani, Arven onu hatırlıyor muydu? Geçmiş anılarını unutmamış mıydı?

Madem hatırlıyordu, o zaman neden ona Arven'in öldüğünü söylemişlerdi ki? Hem Arven neden mesajlara görüldü atmıştı?

Kızın aklı çok karışmıştı ama yine de girdi içeri. Kadın, genç kızı bir odaya getirdi ve sonra "sen gir içeri, konuşursunuz güzelce" dedi.

Kız hâlâ çok şaşkındı çünkü ilk gelişinde kadın ona deli olduğunu söylüyordu ama şimdi oğlum seni bekliyor diyordu. Neler oluyordu burda? Madem Arven iyiydi, o zaman neden benim hastaneye gitmemi söylediler? Neden deli olduğumu söylediler? Hepsi bir rüya mıydı? Hayır hayır, rüya değil kâbus.

Laden kapıya vurdu, içeriden ses gelmedi.

Bir kez daha vurdu, içeriden yine ses gelmedi.

Genç kız uyuduğunu düşünüp gülümsedi. Tam o sırada ağzı bir bezle kapatılmıştı bile. Kızın son gördüğü şey az önce ona gülümseyen kadının suratıydı.

Umut Kalmadı' textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin