26

438 16 3
                                    

*time skip ~ седмица по-късно*

От една седмица момчетата прецакваха другата мафия. Буквално. Взеха им бара но не и преди да се погрижат някои от хората им да влязат в затвора. Нищо че без малко и един от тях да пострада ама колко му е. А мафията на Мин сега държеше още 3 големи банди благодарение на списъка на Тимотео. Юнги беше доволен че не само помага на Чим и се оттървава  от враговете си на негова територия ами и печели нови банди на негова страна от което баща му беше много, много доволен. А колкото до нещата в личен аспект.... всичко беше идеално. Двете банди вече се разбираха много добре. Рави и Намджун намериха общ език в лицето на технологията и сега може да се каже че са близки приятели. Джин и Сунг-уун се зближиха заради готвенето. Кай и Куки заради постоянните тренировки а Темин, Тае и Хоби станаха близки защото.... е никой не знае защо. Един ден просто дойдоха и се смееха заедно. Но тяхното трио беше опасна комбинация. Комбинация с която бедния Чим и горкичкия Юн трябваше да се справят. Тримата хьонгове се бяха прибрали преди няколко дни защото имаше спешен случай. И ето така и днес беше нормален ден за нашите момчета.... докато Намджун не получи известир.

- Юнги нападат на наша територия. - извика Намджун

- МОЛЯ? - извика Юнги които просто си стоеше досега и си гушкаше Чим

- Пак ли онея? - въздъхна Чим

- Не. Няква нова банда или нещо такова. - въздъхна РМ

- Ускате ли и ние да дойдем? - попита Темин

- Не ще се справим. Едвали ще е кой знае какво. - извъртя очи Куки

- Пазате се. - каза им Чим и се обърна към Юнги. - Искам си те цял.

Юнги кимна и целуна гаджето си след което взе уръжието си и заедно с приятелите си отпраши. Чим беше притеснен. Много при това. Знаеше че става нешо. Нещо не беше наред.

- Всичко ще е наред Чими. - увери го Темин

Джимин кимна но не беше убеден. Имаше лошо предчувствие. Много, много лошо предчувствие.

.....

Юнги и момчетата се появиха на мястото и започна престрелка. За тях тези бяха като детцка игра. Очакваше се всичко да мине бързо и той да се прибере при своето мочи възможно най-скоро. Но уви не стана така. От нищото се появиха тея "черепи" или каквито бяха там и започнаха да стрелят по тях. Нещата не вървяха на добре. Никак даже. Накрая куки свърши с одрана от куршим ръка, олучиха Хоби в рамото но нищо не беше толкова лошо колкото последния истрел. Бангтан го чуха силно и ясно. Коршума прелетя право между тях и олучи човека които стоеше най-отзад. Момчетата се обърнаха а там пред тях се разкри гледката как Мин Юнги, техният обичан лидер и приятел, беше прострелян право в корема. Веднага след като го улучиха той падна на земята а от раната му излизаше много, много кръв.

....To Be Continued....

Mafia LOVEWhere stories live. Discover now