Hey, You Mr. Vet!
Pertemuan mereka bukanlah indah seperti dalam drama tetapi bukanlah tidak manis seperti dalam cerita dongeng. Adwan Haffaz dan Kaysa Bussaina, kedua-dua manusia itu dipertemukan atas dasar tugas sulit bertanda '00-X'.
Dalam meniti tugasan yang penuh mencabar, kedua-duanya saling memerlukan walaupun pada hakikatnya masing-masing tidak memerlukan. Kedengaran pelik bukan? Ya, aneh apabila si doktor veterinar Dr. Adwan Haffaz dan si pembantu peribadi Toh Puan Zainab itu sebenarnya tidak 'mesra alam' sesama mereka.
"Aku sayang kucing tapi aku tak suka kau." - Dr. Adwan Haffaz.
"Aku benci kucing tapi kau aku suka." - Kaysa Bussaina.
Apalah yang menarik sangat pada Adwan si doktor veterinar itu sampaikan Kaysa sanggup berusaha menyayangi Sayang? Tetapi... apakah yang membuatkan Adwan sangat membenci Kaysa sehinggakan dia sanggup menjahamkan Kacak?
Nantikan novel terbaharu Angel_k20 bergenre Romantik Aksi hanya di Wattpad.
Tarikh mula: __ September 2020
Tarikh akhir:
Cover: Angel_k20Percubaan pertama Angel_k20 untuk menulis novel bergenre Romantik sebagai asas dan Aksi sebagai penyokong. Harap korang tidak termuntah dengan ayat-ayat dalam ni sebab Angel budak baru belajar 🙈🤭 Dan... kalau cerita ni tak best, Angel minta maaf tau... huhuhu.
Maksud nama:
Adwan Haffaz - Ketenangan, penjaga/pelindung.
Kaysa Bussaina - Berani, cantik menarik.
Cover: Angel_k20
Nantikan Bab 1 pada...
Jumaat
18/09/2020InsyaAllah
❤️🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
©️ HAK CIPTA TERPELIHARA ANGEL_K20.
Tiada bahagian dalam novel ini dibenarkan untuk ditiru, dicedok atau diambil idea, diterbitkan atau disimpan semula dalam apa cara sekalipun. Jika tertangkap, pihak Angel_k20 berhak mengambil tindakan terhadap pesalah berkenaan.
ANGEL_K20
19/09/2020🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
YOU ARE READING
HEY, YOU MR. VET!
RomancePertemuan mereka bukanlah indah seperti dalam drama tetapi bukanlah tidak manis seperti dalam cerita dongeng. Adwan Haffaz dan Kaysa Bussaina, kedua-dua manusia itu dipertemukan atas dasar tugas sulit bertanda '00-X'. Dalam meniti tugasan yang penuh...