Ana Karakterler
Kyungsoo: Orta Peri diyarından gelen, kabiliyet; öptüğü kişinin düşüncelerini okuyabilme ve kuvvet.
Kai: Sol peri diyarı sakini, kabiliyet; çiçeklere hayat verme ve ışınlanma.
Suho: Sol diyar hakimi, kabiliyet; suyu yönetebilme ve kalkan.
Sehun: Sol peri diyarı sakini, kabiliyet; rüzgar oluşturma ve davranışları kısıtlayabilme.
Baekhyun: Sol peri diyarı sakini, kabiliyet; ışık.
Chanyeol: Yaşadığı yer bilinmiyor, kabiliyet; gezgin ve ateşi kontrol edebilme.
Yan Karakterler
Chen: Sol peri diyarı sakini, kabiliyet; yıldırım.Xiumin: Sol peri diyarı sakini, kabiliyet; buza çevirme.
Lay: Sağ peri diyarı elçisi, kabiliyet; şifa getirme.
Kris: Orta diyar hakimi, kabiliyet; kasvet
Luhan: Sağ diyar hakimi, kabiliyet; otorite.
Tao: Karanlık diyar hakimi, kabiliyet; karanlık gölgeler.
--------------------------------------------------------Sol Peri Diyarı: Periler diyarının merkezi.
Orta Peri Diyarı: Merkeze en uzak olan ve merkezi ele geçirmeyi hedefleyen.
Sağ Peri Diyarı: Merkeze en yakın olan ve peri diyarlar arasında barışı sağlayan.
Karanlık Diyar: Üç peri diyarını ele geçirmeyi hedefleyen, araf .
---------------------------------------------------------
Peri Kanatları: Açtıkları zaman gözüken fakat kapattıklarında gözden kaybolan.
Pegasus: Uçan kanatlı at.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Fairy // KaiSoo
FanfictionAşk mı? Mümkün mü? Kyungsoo tercihini aşktan mı yoksa ailem dediği kişiyi kurtarmaktan yana mı yapacaktı? Peki ya Kai, onu affedebilecek miydi?