"Sevgili arkadaşım Luhan...
İki gündür Orta Peri Diyarında gerçekleşen olağanüstü durumdan seni haberdar etmek ve fikrini almak isterim. Orta peri diyarının tamamı siyah bir dumanla kaplı halde. Bunun altında Tao'nun olabileceği düşüncesindeyim. Chanyeol hiçbir şekilde yaklaşamıyor. Her ne kadar orta peri diyarı ile ilişkilerimiz pamuk ipliğine bağlı olsa da bu duruma müdahale etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Eğer seninle güçlerimizi birleştirirsek daha iyi olacağı kanısındayım. En kısa zamanda fikrine ihtiyacım var.
Sol Peri Diyarı Hakimi Suho. "
Suho mektubuna düşünceli bir şekilde bakarken kapıdaki nöbetçi periye seslendi.
" Buyrun Efendim. "
" Bana Lay'i çağır. "
" Hemen Efendim. " deyip çıktı nöbetçi.
Birkaç dakika sonra kapısı tıklandı. " Gel lütfen. " diye seslendi Suho.
Yüzündeki tebessümle içeri girdi Lay. " Beni istemişsiniz Efendim. "
" Lay lütfen biliyorsun ki ben senin efendin değilim ve bu efendi kelimesinden hiç haz etmiyorum. "
" İyi görünmüyorsun Suho. "
" Evet, sıkıntılı bir durum içerisindeyim. "
" Orta diyarı kaplayan dumanlar yüzünden değil mi? "
" Sadece o da değil, Baekhyun'u etkiliyor. "
" Farkındayım Suho. Işıkların eskisi kadar parlak olmaması da bu yüzden değil mi? "
" Evet. Ona belli etmek istemedim ama ya Tao yine Baekhyun'a zarar vermek isterse. "
" Öyle bir şeyin olmayacağını ikimizde biliyoruz Suho. Daha önce yaşanan şey talihsizlikti ve üzerinden yıllar geçti. Bu endişelerin yersiz. Bu kez üstesinden geleceğiz. "
" Teşekkür ederim Lay. Her zaman yanımda olduğunu bilmek güzel. "
" Benim için bu büyük bir onurdur Suho. "
" Senden bir ricam var. Giderken yazmış olduğum mektubu da Luhan'a götürür müsün? Onun da fikrine ihtiyacım var. "
" Haa... Bir de gitmeden önce Baekhyun'un yanına uğrar mısın? İyice halsizleşti belki ona vereceğin bir şey vardır. "
" Tamam Suho. Ben şimdi önce Baekhyun'un yanına uğrayacağım, sonrada hemen yola çıkarım."
" Teşekkür ederim Lay, lütfen kendine dikkat et. "
" Rica ederim, sende öyle. Unutma ki hepimizin sana ihtiyacı var. " deyip odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Fairy // KaiSoo
FanfictionAşk mı? Mümkün mü? Kyungsoo tercihini aşktan mı yoksa ailem dediği kişiyi kurtarmaktan yana mı yapacaktı? Peki ya Kai, onu affedebilecek miydi?