Baekhyun ile Kyungsoo koridorda yürümeye başladılar. Sessizliği ilk bozan Baekhyun oldu.
" Eee Kyungsoo nasılsın? Solgun görünüyorsun."
" Bişeyim yok sadece gece uyuyamadım. "
" Haklısın tabi olanları düşününce. "
" Yabancı bir yerde, odada, yatakta uyumak zor geliyor. "
" Hiç mi alışamadın bize. "
" Çok iyi perilersiniz Baekhyun, hatta seni tanıdığım için çok memnunum. Fakat bilirsin işte ev hissi başka. "
" Sadece beni mi? "
" Anlamadım? "
" Yani sadece beni mi tanıdığına memnun oldun. "
" Hayır ama sana daha çok memnun oldum diyelim. "
" Peki bende öyle Kyungsoo. Bütün bu olanlar geçtikten sonra da arkadaşlığımız devam etsin isterim hatta belki dostluğa bile dönüşebilir. "
" Neden olmasın. " deyip tebessüm etti Kyungsoo odalarının önüne geldiklerinde.
" Gel istersen sana bir çay ikram edeyim Kyungsoo. "
" Rahatsız etmeyeyim. "
" Hadiii... " deyip kapıyı açtı.
" Otur bakalım. Odamda her zaman sıcak çay bulunur. " deyip demlik ve küçük yeşim fincanları alıp masanın üzerine bırakıp özenle doldurdu.
" Teşekkür ederim Baekhyun. "
" Benim için zevkti. " Birlikte yirmi dakika oradan buradan konuştuktan sonra Baekhyun sordu.
" Yemekte olanlar için özür dilerim Kyungsoo. Seni üzdük orda. "
" Senin suçun değil Baek. Hatta Sehun bile suçlu değil ben olsam bende öyle davranırdım belki de. "
" Yine de üzülmeni istemem. Daha sonra Kai seni özel yerine götürmüş. Bize bile tarif etmedi yerini şimdiye kadar. "
" O mu söyledi? "
" Döndüğünüzde odama giderken Kai ile karşılaştım. "
" Anladım. "
" Nasıl güzel miydi gizli yeri? "
" Çoook. "
" Ama sen neden memnun olmamış gibisin. "
" Sana güvenebilir miyim Baek? "
" Bana mı soruyorsun? "
" Kafam o kadar karışık ki. "
" Anlat bakalım. "
" Gittik oraya tamam mı? Çok güzeldi. Harika bir yer. O kadar mutlu oldum ki. Ama sonra Kai' nin baştaki hali kalmadı keyfi kaçtı sanki. Bilmiyorum belki de beni oraya götürdüğü için pişman olmuştur. Dönüşte ayağım taşa takılınca düşecek gibi oldum ve o beni tuttu. Sonra da düzgün yürümediğim için beni neredeyse azarladı. Ve artık yüzüme bile bakmıyor. Anlam veremiyorum. "
" Belki de korkmuştur. "
" Neden düşeceğim için mi? "
" Hayır tabiki de Kyungsoo. "
" Ne peki. "
" Birlikteyken onda farklı bir şey hissetmedin mi? "
" Ne gibi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Fairy // KaiSoo
FanfictionAşk mı? Mümkün mü? Kyungsoo tercihini aşktan mı yoksa ailem dediği kişiyi kurtarmaktan yana mı yapacaktı? Peki ya Kai, onu affedebilecek miydi?