Sehun kendisine yaklaşan ayak seslerini hissedince gözlerini hemen açtı. Suho ve Luhan'ın kendisine doğru gelmekte olduklarını görünce tıslayarak kalktı.
" Burada da mı rahat yok? "
" Kabalaşıyorsun Sehun. "
" Nasıl gerekiyorsa öyle davranıyorum Suho ve şimdi gidiyorum müsaadenle. " diyerek yanlarından hışımla geçti. Suho Luhan'a doğru döndüğünde gözleri dolmuştu.
" Özür dilerim Luhan benim yüzümden oldu. "
" Yo yoo senin bir suçun yok Suho. "
" Buraya gelmek için ben ısrar ettim. Sandım ki.. "
" Sorun değil Suho gerçekten. "
" Peki hadi gel burda biraz oturalım. "
" Tamam. "
***
Kai odasında dört dönüyordu aklında ise sadece Kyungsoo vardı. Neden ona bu türlü şeyler hissediyordu. Daha önce kalbi hiç kimse için böylesine çırpınmamıştı. Haberci perinin çaldığı savaş borusu ile irkildi. Bu demek oluyordu ki hep beraber yemek yiyecek ve yola çıkacaklardı. Yemek esnasında herkes konsantre olmuş görünüyordu ve tabi ki bir nebze de tedirgin. Daha önce de ufak çapta savaşlara girmişlerdi fakat bu kadar büyüğüne ilk kez girişmişlerdi. Yemekleri bitmek üzereyken Suho yerinden kalktı.
" Öncelikle hepinize afiyet olsun. Görüyorum ki yemeklerinizi bitirmek üzeresiniz. Sizlerden son hazırlıklarınızı yaptıktan sonra arka bahçedeki alanda toplanmanızı istiyorum. Tekrar söylüyorum hepinize çok güveniyorum kendinizi ve en yakınınızdaki arkadaşınızı korumayı unutmayın. Bizler sırtımızı birbirimize yaslayarak ayakta kalıyoruz her zaman yine öyle olacak ve bunun da üstesinden geleceğiz. Hepinize yarım saat veriyorum yarım saat sonra buluşup yola çıkalım. " deyip Luhan ile birlikte yemek salonundan çıktılar.
Herkes son hazırlıklarını yapmak için odasına çekildi.
" Kıyafetlerinin içine zırhını giydin değil mi Baekhyun? "
" Evet Chanyeol. " dedi Baekhyun yüzündeki tedirginliği saklayamayarak.
" Neyin var? "
" Ondan korkuyorum Chanyeol. "
" Korkma bu kez onu alt edeceğiz Baek. Endişe edecek bir şey yok tamam mı sevgilim? "
" Sevgilim mi? "
" Evet öyle değil misin? "
" Öyleyim. " dedi gülümseyerek Baekhyun.
" Savaş alanında benim birliğimde olacaksın zaten seni yanımdan ayırmayacağım. " dedikten sonra dudaklarına bir öpücük kondurdu Baekhyun'un. Baekhyun da ona karşılık verip sarıldığı anda kapıları tıklandı. Baekhyun, Chanyeol'dan ayrılıp kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Fairy // KaiSoo
FanfictionAşk mı? Mümkün mü? Kyungsoo tercihini aşktan mı yoksa ailem dediği kişiyi kurtarmaktan yana mı yapacaktı? Peki ya Kai, onu affedebilecek miydi?