6.BÖLÜM

109 3 0
                                    

Lay sağ peri diyarına geldiğinde hava kararmak üzereydi. Vakit kaybetmeden Luhan'ın yanına gitmeye karar verdi. Sağ peri diyarı diğer iki peri diyarına göre yerleşim açısından oldukça farklıydı. Perilerin konakladığı yerler ağaçların üzerine inşa edilmiş etrafsa ışıklandırılmıştı. Burası tıpkı Luhan gibi oldukça zarif görünür ve herkesi kendine hayran bırakırdı. 

Lay, Luhan'ın konakladığı peri evine gitmek için oldukça uzun ve büyük olan ağacın önüne geldiğinde keyifsizce iç çekti. Evet oraya uçabilirdi fakat bu yasaktı. Bu yüzden merdivenleri tırmanmaya başladı. Kapının önüne geldiğindeyse nöbetçi periye selam verip sordu. 

" Luhan içeride mi? " 

" Evet. "

" Ona geldiğimi  ve kendisine teslim etmem gereken bir mektup olduğunu haber ver. "

Nöbetçi başını onaylar bir şekilde sallayarak kapıyı tıklatıp içeri girdi. Bir iki dakika sonra çıkıp Lay'e içeri girmesini söyledi. Lay büyük salonu geçtikten sonra Luhan'ı pencrenin önünde ona bakarken gördü. 

" Hoşgeldin Lay. "

" Hoşbuldum Luhan,  sana Suho'dan bir mektup var. " deyip mektubu çıkararak Luhan'a uzattı.

Luhan mektubu alarak hemen yan tarafındaki büyük uzunca ve dikdörtgen şeklindeki kahverengi masaya oturdu. Mektubu açıp okuduktan sonra ciddi ve endişeli bir ifadeyle Lay'e döndü. 

" Suho bu kadar endişe ettiğine göre durum ciddi olmalı. "

" Evet Luhan. Üstelik bu siyah dumanlar Baekhyun'u da etkiliyor. Malum Tao'nun ona olan takıntısını biliyorsun. "

" Bilmez miyim. Tabi ki böyle bir durumda güçlerimizi birleştirmek en doğrusu olacaktır. Fakat geniş çapta bilgi almak sadece bu mektupla sağlanacak gibi değil. O yüzden yarın yola çıkıp sol peri diyarına gitmeliyiz. "

" Nasıl istiyorsan o şekilde yapalım Luhan, fakat senin yokluğunda burada kim kalacak. "

" Xiumin, o kalabilir. Biliyorsun ona çok güvenirim zaten buranın peri muhafız lideri o. Şimdi sen bana Xiumin'i çağır hem durumdan haberdar edelim hem de benim yokluğumda buraya göz kulak olmasını isteyeyim. "

" Hemen gidiyorum. "

Lay, çıkıp Xiumin'e bakıındı Xiumin'i günlük olarak yapmış olduğu güvenlik kontrolünü yaparken buldu. 

" Heeyy.. Xiumin. "

" Lay,,, Dönmüşsün. "

" Evet döndüm. Luhan seni çağırıyor. "

" Ters giden bir şey mi var? "

" Immnn.. Konuştuğumuzda anlarsın. "

Birlikte Luhan'ın yanına gitmek için merdivenlere doğru yöneldiler.  Lay kapıyı tıklattı ve Xiumin ile birlikte içeri girdiler. Luhan hala masada oturuyordu. 

" Gel Xiumin seninle paylaşmak istediğim bir şey var. "

" Tabi dinliyorum. "

" Az önce Suho'dan orta peri diyarının Tao tarafından işgal edildiğine dair bir mektup aldım. Bende hem bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmek hem de tam olarak ne döndüğünü öğrenmek için sol peri diyarına gitmeye karar verdim. "

"Peki benden istediğin nedir Luhan? "

" Ben burada yokken buranın idaresi sende olacak. "

" Fakat Luhan.. Bu çok büyük bir sorumluluk. "

Black Fairy // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin